https://rada.info/upload/users_files/04377859/3357b5cb0b171b661301d8861a2e0ca0.pptx

https://rada.info/upload/users_files/04377859/d5421d048a9c512933d1ce7319dd94d0.docx

Додаток  №1 до рішення  сесії

Маразліївської сільської ради

№1289-VIII від   11.07.2024 року

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 ДО  ЗВІТУ  ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ

 МАРАЗЛІЇВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ   

ЗА І півріччя 2024 РОКУ

1. Загальна характеристика виконання бюджету

Бюджет Маразліївської сільської територіальної громади Білгород-Дністровського району  Одеської області  затверджено на сесії сільської ради  22.12.2023 року №1181-VIII «Про бюджет Маразліївської сільської територіальної громади  на 2024 рік» з внесеними змінами   .

 Відповідно до даного рішення з внесеними змінами   затверджено 

загальний обсяг доходів  бюджету за І півріччя 2024 року в сумі  32 526,0 тис. грн.    в тому числі :

  • загальний фонд 31 991,5 тис.  грн.
  • спеціальний фонд 534,5 тис. грн.   

загальний обсяг видатків бюджету за І півріччя 2024 року в сумі  50 833,0 тис. грн.  в тому числі :

  •  загальний фонд 47 959,5 тис.  грн.
  • спеціальний фонд 2 873,5 тис. грн.  

Структура бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за  І півріччя 2024 року

тис.грн.

 

План з урахуванням  змін  за І півріччя 2024  рік

Виконано 

 за І півріччя 2024  рік

Відхилення до уточненого плану 

( тис. грн.)

Виконано

до уточненого плану

 (%)

 ДОХОДИ в тому числі    :

32 526,0

36 092,3

 + 3 566,3

111

Загального фонду

31 991,5

35 442,4

+ 3 450,9

110,8

Спеціального фонду

534,5

649,9

+115,4

121,6

ВИДАТКИ в тому числі    :

50 833,0

37 101,0

-13 732,0

73

Загального фонду

47 959,5

36 209,9

-11 749,6

75,5

Спеціального фонду

       2 873,5

891,1

       - 1 982,4

24,34

 

           Дохідна частина загального та спеціального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за І півріччя 2024 року виконана:

  • без урахування трансфертів на 133,3%, при плані звітного періоду затвердженому в сумі 10 686,9тис. грн., виконання склало 14 250,0 тис. грн.  План звітного періоду перевиконано  в сумі   3 563,2 тис.грн.
  • з урахуванням трансфертів на 111% при плані звітного періоду затвердженому в сумі  32 526,0 тис. грн., виконання склало 36 092,3 тис. грн.  План звітного періоду  перевиконано  в сумі   +3 566,3 тис.грн.

  Видаткова частина загального та спеціального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за І півріччя 2024 року виконана в сумі 37 101,0тис. грн., або на 73% до уточненого плану за І півріччя 2024 року 50 833,0 тис. грн., в тому числі:

по загальному фонду в сумі 36 209,9 тис. грн., або на 75,5% до уточненого плану за І півріччя 2024 року 47 959,5тис. грн.

по спеціальному фонду в сумі 891,1 тис. грн., або на 24,34% до уточненого плану за І півріччя 2024 року 2 853,5 тис. грн.

 

 

 

 

Відповідно до Закону України   «Про добровільне об’єднання територіальних громад» утворено Маразліївську  сільську  територіальну громаду з центром в селі Маразліївка  у складі сіл Долинівка, с. Великомарянівка (Великомарянівська сільська рада) , с.Широке, (Широківська сільська рада), с. Маразліївка, с.Олексіївка,с.Полянка, с.Романівка, с.Зелене (Маразліївська сільська рада), с. Монаші (Монашівська  сільська рада). Маразліївська сільська  територіальна громада розташована у задністровській частині Одеської області у субрегіоні Бесарабії у Білгород-Дністровському районі та займає площу  29,6  км2, з населенням 5,3 тис. чоловік, в тому числі внутрішньо переміщених  осіб станом на 01.01.2024 року 0,1 тис. чоловік.

 Територіальна громада має сприятливі передумови для соціально-економічного розвитку. Серед усіх категорій земель Маразліївської об’єднаної територіальної громади найважливіше економічне значення мають землі сільськогосподарського призначення, які складають 70%. Ґрунти – чорноземні звичайні північностепові та південностепові, за якісними характеристиками (родючість) віднесені до добрих. Основна частина цих земель зайнята сільськогосподарськими угіддями (рілля), де вирощуються зернові культури та олійні. Другою категорією земель є землі населених пунктів, які є базою для житлового та комерційного будівництва, розвитку інфраструктури та комунального господарства, сфери обслуговування для жителів Маразліївської громади. Характерним є низька питома вага багаторічних насаджень.

          Основними природними ресурсами, окрім земельних, є поверхневі та підземні води, придатні для використання в сільському господарстві. Поверхневі води формують гідрографічну сітку, яка складається з р. Алкалія та її долини і ставка у с. Монаші, який розташований у долині річки. Водні ресурси виступають джерелом сільськогосподарського та побутового водопостачання, а тому відіграють вирішальну роль у розвитку сільського господарства та у життєдіяльності населення. Уздовж русла річки розташовані такі населені пункти громади: села Монаші, Зелене, Олексіївка, Маразліївка, Полянка, Великомар’янівка, Широке. У нижній течії на півдні території громади біля села Широке річка Алкалія впадає у озеро Солене, яке сполучається з лиманом Бурнас, який входить до Національного природного парку «Тузлівські лимани» (Татарбунарський район). Потенційно річка та ставок є місцями для спортивного рибальства та полювання на дичину, відпочинку.

       Довідково: загальна довжина річки Алкалія становить 67 км, з них до 35 км у межах Маразліївської громади, витоки починаються на території Республіки Молдова, площа водозбірного басейну 653 км². Похил річки 1,7 м/км на південь. Долина широка, розчленована ярами та балками, є стариці. Річище помірно звивисте, завширшки 6—8 м, розчищене і випрямлене протягом 30 км. Влітку подекуди міліє та висихає. Споруджено кілька ставків. Використання річки господарсько-побутове, на зрошення.

         Економічний потенціал громади складається з підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності, які розташовані та здійснюють свою діяльність на території громади та налічують близько 98, в тому числі сільгосппідприємства, які платять єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 31, підприємств, які платять земельний податок з юридичних осіб – 10, фізичних осіб підприємців, які платять єдиний податок з фізичних осіб – 65. Крім того, на території зареєстровано 33 установи, що сплачують податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік основних бюджетоутворюючих підприємств, (тис. грн)

 

Код

ЄДРПОУ

Найменування підприємства

Податкові надходження до бюджету (тис. грн.)

Питома вага (%)

21011485

СФГ «Колос»

2 648,9

27,5

03768730

ТОВ «Прогрес-2015»

778,3

8

40075815

АТ «Українська залізниця»

1 755,2

18

22496958

СФГ «Мрія»

848,7

8,8

19057770

СФГ «Лука»

277,7

2,9

00855405

СК «Долинівський»

608,3

6,3

26045230

СФГ «Основа»

714,0

7,4

21027090

СФГ «Татьяна»

514,4

5,4

00413179

ВАТ «Октябрський»

385,9

4

40660642

ПП "АГРОФІРМА "НІВА 1"

381,0

4

37832074

ПП «Агрокомпанія «Агроток»

249,0

2,7

21011443

СФГ «Нива»

152,5

1,7

39804866

 

ФГ ВОЛОШКА

 

184,4

1,9

22497064

 

ТЭРА, СФГ

 

139,0

1,4

 

ВСЬОГО

9 637,3

100

 

            В умовах воєнного стану змінилися пріоритети у проведенні видатків з бюджету, насамперед забезпечуються соціально чутливі потреби з функціонування установ і закладів бюджетної сфери, комунальних підприємств та задоволення життєве необхідних потреб жителів територіальної громади. Саме видатки на освіту, соціальний захист та соціальне забезпечення, підтримка ЗСУ становлять найбільшу частку. 

           

2. Доходи

 

          Обсяг фінансового ресурсу бюджету громади за І півріччя 2024року було розраховано  з урахуванням цілей державної та місцевої політики щодо державного та місцевих бюджетів на 2024 рік розроблений відповідно до норм статті 21, 751 Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України №8035 від 14.09.2022року, проекту Закону про Державний бюджет України на 2024 рік №10000 від 15.09.2023року, листа Міністерства фінансів України від 16.08.2023року №05110-08-6/22354 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік»,  рішень Маразліївської сільської ради, що впливають на показники дохідної та видаткової частини бюджету громади та інших прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку. 

Основними джерелами доходів бюджету Маразліївської сільської територіальної  громади на 2024 рік залишається податок на доходи фізичних осіб та єдиний податок.

Прогнозні обсяги надходжень податку на доходи фізичних осіб розраховано з урахуванням збільшення розмірів середньомісячної заробітної плати із збереженням міжпосадових та оподаткування сум пенсійних виплат. Розрахунок прогнозної суми податку на майно, зокрема, плати за землю на 2024 рік формувався на підставі аналізу площ, кількості землекористувачів, проведенням інвентаризації земельних ділянок, наданих у користування та оренду, проведення індексації нормативної грошової оцінки землі та переглядом укладених угод на оренду землі та розміру орендної плати; податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки формувався відповідно до діючих норм Податкового кодексу України та ставок затверджених рішенням Маразліївської сільської ради від 07.07.2023 № 1032-VІІІ «Про встановлення місцевих податків та зорів на території Маразліївської сільської ради на 2024 рік», інші доходи визначено на підставі динаміки фактичних надходжень протягом минулих і поточних років з урахуванням макроекономічних показників, а також за прогнозними даними центральних та інших органів виконавчої влади.

                                          

     

            До загального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади І півріччя 2024року  надійшло 35 442,4 тис.грн., що становить 110,8% до планових показників на звітний період, в тому числі

  • власних доходів протягом І півріччя 2024року надійшло 13 928,6 тис.грн., що становить 132,9 % до планових показників на звітний період, додатково надійшло до  плану 3 447,8 тис.грн.
  • офіційних трансфертів протягом І півріччя 2024року надійшло 21 513,8тис.грн., що становить 100,1% до планових показників на звітний період 21 510,7тис.грн.

Аналіз виконання  доходів бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за І півріччя 2024року по загальному фонду в порівняні з відповідним періодом минулого року

 

тис. грн.

 

 

Найменування

Уточнені планові показники за   І півріччя  2024 року

 

Виконано  за І півріччя  2024 року

 

 

Відхилення до уточненого плану 

( тис. грн.)

% виконання до уточненого плану

Виконано  за І півріччя  2023 року

 

Темп росту до аналогічного періоду 2023 року    (%)

Відхилення  (+;-) до аналогічного періоду  2023 року

Доходи від податків і зборів 

10 480,8

13 928,6

+ 3 447,8

132,9%

10 355,5

134,5%

+3 573,1

Офіційні трансферти

21 510,7

21 513,8

+3,1

100,1%

24 180,9

89%

-2 667,1

ВСЬОГО ДОХОДІВ

31 991,5

35 442,4

+3 450,9

110,8%

34 536,4

102,6%

+906,0

 

 

Структуру надходжень загального фонду бюджету громади (без трансфертів) складають:

- податок на доходи фізичних осіб – 41,0 %  або в абсолютній сумі складає  5 714,0 тис.грн.;

- місцеві податки і збори– 56,1 %, або в абсолютній сумі складає 7 807,1тис.грн.  в т.ч.:

*податок на майно (в т.ч. податок на нерухоме майно відмінне від земельної  ділянки,               плата за землю, транспортний податок) – 1 %, або в абсолютній сумі складає 83,1 тис.грн.

*земельний податок з юр. та фіз.осіб – 26,62 %, або в абсолютній сумі складає 2 071,8 тис.грн.

*орендна плата з юр. та фіз.осіб – 26,5 %, або в абсолютній сумі складає 2 069,7 тис.грн.

*транспортний податок – 0,09 %, або в абсолютній сумі складає 7,0 тис.грн.

*єдиний податок – 45,79 %, або в абсолютній сумі складає 3 575,5 тис.грн.

- акцизний податок 2,1 % або в абсолютній сумі складає  291,2 тис.грн.;

- плата за надання  адміністративних послуг – 0,7% або в абсолютній сумі складає 100,3тис.грн ;

- інші податки і збори0,1% або в абсолютній сумі складає  16,0 тис.грн;

 

Загалом, в структурі бюджету  доходів загального фонду 39,3 % власні надходження та 60,7% міжбюджетні трансферти.

 

 

 

 

 

Аналіз виконання доходів загального фонду бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за І півріччя 2024 року

   тис. грн.

 

 

Найменування

Планові показники за  І півріччя 2024 року

Фактично надійшло за  І півріччя 2024 року

Відхилення до уточненого плану(+/-) тис.грн.

% виконання до плану

Податок та збір на доходи фізичних осіб

4 755,5

5 714,0

+958,5

120,16

Внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок)

400,6

 

291,2

-109,4

72,7

Податок на нерухоме майно

45,8

83,1

+37,3

181,4

Земельний податок з юр.та фіз.осіб

1 480,0

2 071,8

+591,8

140

Орендна плата з юр.та фіз.осіб

1 459,0

2 069,7

+610,7

141,9

Транспортний податок

0,0

7,0

 

 

Єдиний податок

2 200,0

3 575,5

+1 375,5

162,52

Адміністративний збір

123,3

100,3

-23,0

81,36

Інші надходження

10,0

5,1

-4,9

51

Інші податки та збори

6,6

10,9

+4,3

165,1

ВСЬОГО ДОХОДІВ  (без урахування трансфертів)

10 480,8

13 928,6

+3 447,8

132,9

 

 

Динаміка надходження до загального фонду бюджету громади основних дохідних  джерел                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      за І півріччя 2024 року в порівнянні з І півріччя 2023 року

 тис. грн.

 

 

Найменування

Надходження за

І півріччя 2023 року

Надходження  за І півріччя 2024 року

Відхилення

(-/+)

%  до минулого року

ДОХОДИ ВІД ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ

 

 

 

 

Податок та збір на доходи фізичних осіб

3 797,0

5 714,0

+1 917,0

150,5

Внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок)

507,9

291,2

-216,7

57

Податок на нерухоме майно

48,4

83,1

+34,7

171

Земельний податок з юр.та фіз.осіб

1 605,8

2 071,8

+466,0

129

Орендна плата з юр.та фіз.осіб

1 553,2

2 069,7

+516,5

133,3

Транспортний податок

0

7,0

+7,0

100

Єдиний податок

2 617,2

3 575,5

+958,3

136,6

Адміністративний збір

184,9

100,3

-84,6

54

Інші надходження

22,4

5,1

-17,3

22,8

Інші податки та збори

18,7

10,9

-7,8

58,3

ВСЬОГО ДОХОДІВ ( без урахування трансфертів)

10 355,5

13 928,6

+3 573,1

134,5

 

 

 

 

 

Міжбюджетні трансферти

24 180,9

21 513,8

-2 667,1

89

 

 

 

 

 

ВСЬОГО ДОХОДІВ (з урахуванням трансфертів)

34 536,5

35 442,4

+905,9

102,6

 

 Порівняно із відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 905,9 тис.грн. або 102,6%, в тому числі за рахунок

  • зростання власних доходів на 3 573,1 тис.грн., що становить темп росту  проти відповідного періоду  2023 року 134,5%
  • зменшення офіційних трансфертів на 2 667,1 тис.грн., що становить темп росту проти відповідного періоду 2023 року  89%.

 

                                                         

 

 

                                            

Податок  на  доходи фізичних осіб

 

            Податок та збір на  доходи фізичних осіб за І півріччя 2024 року зарахований до бюджету громади  в сумі  5 714,0 тис.грн. при уточненому плані 4 755,5тис. грн., що складає 120,16 % або додатково отримано до плану  +958,5 тис. грн.. Податок та збір на  доходи фізичних осіб є одним з основних  джерел  доходів загального фонду місцевого бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 41 % .

 

         Інформація щодо джерел надходжень  податку на доходи фізичних осіб

за  І півріччя 2024 року  

                                                                                                                                             тис. грн.

КБК

Найменування

Планові показники

 за  І півріччя   2024 року

Фактично надійшло

за І півріччя   2024 року

Відхилення

(-/+)

% виконання до плану

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

4 100

4 738,6

 

 

 

+638,6

 

 

 

115,58

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

250,0

437,8

 

 

 

+187,8

 

 

 

175,13

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

5,5

76,6

 

 

+71,1

 

 

1 392,61

11011300

Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобовязання, що підлягає сплаті фізичними особами

400,0

461,0

 

 

 

+61,0

 

 

 

115,26

11010000

Податок та збір на доходи фізичних осіб

4 755,5

5 714,0

+958,5

120,16

 

Зростання рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб  в І півріччі 2024 року до  аналогічного періоду минулого  року складає 150,5% або +1 917,0 тис. грн..

           На  позитивну тенденцію змін даного показника   мали  вплив наступні фактори:

  • протягом тривалої дії воєнного стану,  стабілізувалась економічна активність суб’єктів господарювання,  що здійснюють виробничу діяльність в громаді, також проводиться робота з платниками податків щодо забезпечення державних гарантій при виплаті заробітної плати.

-     підвищення рівня мінімальної заробітної плати та зростання рівня прожиткового мінімуму доходів громадян, ставки єдиної тарифної сітки, відповідно до якої нараховується заробітна плата  працівникам бюджетної сфери;

-     виплата орендної плати (натуроплати) за 2023 рік та сплата податків до бюджету в 2024 році;

-     погашення податкового боргу фізичними особами за результатми річного декларування за 2023 рік;

-     погашення податкового боргу фізичними особами у вигляді мінімального податкового зобовязання за 2023 рік.

 

            

 

Акцизний податок

                 Реалізація реформи місцевого самоврядування сприяла появі нових стимулів для розвитку громад за рахунок податків. Зокрема, акциз із виробленого в Україні та ввезеного на її митну територію пального є загальнодержавним податком, частка якого в 2022 році зараховується до місцевих бюджетів за місцем його реалізації. Відповідно до ст. 64 Бюджетного кодексу  до доходів загального фонду бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад належить, зокрема, 13,44 % акцизного податку з виробленого в Україні пального. Постановою КМУ від 17.03.2021 року № 232 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» розмір акцизного податку, що підлягає зарахуванню до того чи іншого місцевого бюджету, визначають як добуток 13,44 і частки, визначеної для конкретного бюджету, що характеризує обсяг реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на відповідній території в загальному обсязі такого реалізованого пального загалом в Україні.

                 За І півріччя 2024 року  виконання склало  в сумі 291,2 тис. грн., при плані звітного періоду затвердженому в сумі  400,6 тис. грн., або виконання склало 72,7 % , недоотримано до плану -109,4 тис. грн.. Акцизний податок  є джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 2,1 % .

 

Інформація щодо  джерел надходжень , які формують внутрішні податки  на товари та послуги за І півріччя 2024 року 

тис. грн

КБК

Назва податку

Планові показники  за Іпівріччя   2024 року

Фактично надійшло за    Іпівріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

 

14021900

Пальне (вироблене в Україні)

77,0

43,9

-33,1

14031900

Пальне  (ввезене до України)

320,0

242,8

-77,2

14040200

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)

3,6

4,5

 

 

 

 

+0,9

 

Разом

400,6

291,2

109,4

 

 

 

Місцеві податки і збори

 

           В структурі надходжень загального фонду бюджету громади (без трансфертів)  місцеві податки і збори займають 56,1% зокрема:

                - податок на майно (в т.ч. податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, плата за землю, транспортний податок) –1%,

                - земельний податок з юр.та фіз.осіб – 26,62%,

                - орендна плата з юр.та фіз.осіб – 26,5,

                - транспортний податок – 0,09%,

                - єдиний податок – 45,79 %.

           

    Законом України № 2120-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» змінено встановлений Податковим кодексом України порядок справляння податку на нерухоме майно та плати за землю. Який передбачає, що тимчасово, на період з 1 березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком, у якому припинено або скасовано воєнний час, не нараховується та не сплачується податок на нерухоме майно та плата за землю , що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації. Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.

 

                                                     Податок на нерухоме майно

 

       За І півріччя 2024 року  виконання склало  в сумі 83,2 тис. грн., при плані звітного періоду затвердженому в сумі  45,8 тис. грн., або виконання склало 181 %  перевиконання склало 37,4 тис. грн..

 

 

Інформація щодо  надходження  податку  на нерухоме майно за І півріччя 2024 року

                                                                                                                                             (тис грн.)

 

Назва  податку

Планові показники  за І півріччя   2024 року

Фактично надійшло за    І півріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

 

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

0,9

1,3

 

 

+0,4

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

1,2

1,9

 

 

+0,7

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

9,7

17,6

 

 

+7,9

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

34,0

62,4

 

 

+28,4

 

Разом

45,8

83,2

+37,4

 

Плата за землю

 

        Плата за землю є  джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету.  Плата за землю складається  з земельного податку та орендної плати  за земельні ділянки. Згідно з Податковим  кодексом України платниками податку є  власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) , землекористувачі , платниками орендної плати – орендарі земельних ділянок.  Згідно з Бюджетним кодексом з 2011 року надходження  плати за землю в повному обсязі зараховуються до місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

          За І квартал 2024 року  до  бюджету мобілізовано доходів в сумі  2 159,0 тис. грн., при плані 1 401,0  тис. грн., або виконання склало 154 %  перевиконано  планові показники в сумі 758,0  тис. грн..

Інформація щодо  джерел надходжень , які формують плату за землю 

За І півріччя  2024 року

тис. грн.

КрдККод

Назва  податку

Планові показники  за Іпівріччя   2024 року

Фактично надійшло за    Іпівріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

1 420,0

1 840,4

+420,4

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

1 400,0

1 737,5

+337,5

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

60,0

231,4

+171,4

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

59,0

332,1

+273,1

 

Разом

2 939,0

4 141,4

+1 202,4

 

 

 

         Дані  показники  позитивні на фоні того, що незважаючи на зміни в податковому законодавстві пов’язаними із введенням воєнного стану в лютому 2022 року, зокрема  тимчасово на період дії воєнного стану, не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї)), що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями РФ, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, а також земельних ділянок (земельних часток (паїв)), які визначені обласними військовими адміністраціями як засмічені вибухонебезпечними предметами та/або на яких наявні фортифікаційні споруди. Виключення Одеської області з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих  збройними формуваннями Російської Федерації, визначається  Кабінетом Міністрів  України призводить до самостійного погашення заборгованостей платників податків Маразліївської територіальної громади.

         

Єдиний податок

 

               Єдиний податок   є  джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 45,79 %.

На виконання надходжень по єдиному податку до бюджету громади вплинуло прийняття Закону України від 15.03.2022 року №2120 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження диференційованої рентної плати за видобування газу природного» , яким передбачено про те , що фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої та другої групи, мають право не сплачувати єдиний податок. Платниками третьої групи єдиного податку тепер можуть бути ФОП та юридичні особи без обмеження щодо кількості осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах з розміром доходу до 10 мільярдів гривень (До цього 7,6 млн грн). Відсоткова ставка єдиного податку для платників єдиного податку третьої групи, які використовують такі особливості оподаткування, встановлюється у розмірі 2 відсотків доходу. Податковий період для таких платників – календарний місяць. Отже , кількість платників податку може збільшитися.

           За І півріччя 2024 року  виконання склало в сумі 3 575,5тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 2 200,0тис. грн., або виконання склало 162,52 %  додатково отримано доходів в сумі 1 375,5тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року можна відмітити, що темп росту І півріччя 2024 року до І півріччя 2023 року складає 136,6%.

 

Інформація щодо  джерел надходжень, які формують єдиний податок за І півріччя 2024 року 

 

  ( тис.грн.)

Код

доходів

Назва  податку

Планові показники  за І півріччя   2024 року

Фактично надійшло за    І півріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

0

152,0

+152,0

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

300,0

576,9

+276,4

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників

1 900,0

2 846,6

 

      +946,6

 

Разом

2 200,0

3 575,5

+ 1 375,5

 

 

 

Плата за надання адміністративних послуг

 

        Надходження плати за надання адміністративних послуг до бюджету громади за І півріччя 2024 року  склало в сумі 100,3тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 123,3 тис. грн., або виконання склало 81,36 %  недовиконання склало 23,8 тис. грн.

 

Інформація щодо  джерел надходжень, які формують плату за надання адміністративних послуг  за І півріччя 2024 року 

( тис.грн.)

Код

доходів

Назва  податку

Планові показники  за Іпівріччя   2024 року

Фактично надійшло за    Іпівріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

0

0

-

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 

120,0

96,16

-2,6

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією

0

0

-

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів на спадщину і дарування

0,1

0,04

-0,03

22090400

Державне мито, повязане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

3,2

4,1

 

 

0,7

 

Разом

123,3

100,3

-1,9

 

 

 

Державне мито

          За І півріччя 2024 року виконання склало в сумі 4,2 тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 3,3 тис. грн., або виконання склало 126,34 % 

 

Інформація щодо  джерел надходжень, які формують державне мито за І півріччя 2024 року 

   ( тис.грн.)

Код

доходів

Назва  податку

Планові показники  за Іпівріччя   2024 року

Фактично надійшло за    І півріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування

0,1

0,04

 

 

-0,06

22090400

Державне мито, пов'язане з видачою та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України  

3,2

4,16

 

 

+0,96

 

Разом

3,3

4,2

+0,9

 

Інші надходження

             За І півріччя 2024 року  виконання склало  в сумі 5,1 тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 10,0 тис. грн.. Джерелами надходжень відповідного податку є сплочені штрафні санкції.               

                                         

                                                          Доходи спеціального фонду.

 

          Дохідну  частину  спеціального  фонду  бюджету  громади  за  І півріччя 2024 року виконано    на  121,58%, тобто  при   плані  звітного періоду затвердженому в сумі 534,5 тис. грн.,  виконання  склало 649,9 тис. грн.  

                     

Аналіз виконання  спеціального  фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за І півріччя 2024 року 

тис. грн.

 

Планові показники  за І півріччя   2024 року

Фактично надійшло за    І півріччя   2024 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

ДОХОДИ ВІД ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ

 

 

 

Екологічний податок

6,05

34,1

+28,05

Власні надходження бюджетних установ 

200,0

287,3

+87,3

Офіційні трансферти (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду)

328,5

328,5

0

ВСЬОГО ДОХОДІВ

534,5

649,9

+115,4

 

 

 

3.Видатки та заборгованість 

Фінансові ресурси бюджету громади спрямовувалися у першу чергу на збезпечення  потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення та послуги зв’язку, медикаменти та продукти харчування, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків,  фінансування видатків на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, реалізацію сільських соціальних програм.

Видаткова частина бюджету територіальної громади за І півріччя 2024 року виконана в сумі 37 101, тис. грн., або на 73 % до уточненого плану на І півріччя 2024 року 50 833,0 тис. грн., в тому числі:

по загальному фонду в сумі 36 209,9  тис. грн., або на 77,39% до уточненого плану на І півріччя 2024 року  47 959,5 тис. грн.

по спеціальному фонду в сумі 891,1 тис. грн., або на 24,34% до уточненого плану на І півріччя 2024 року 2 873,5 тис. грн.

 

Фінансування  установ з бюджету територіальної громади за І півріччя 2024 року  в розрізі галузей склало – 36 209,9 тис. грн.:

  • освіту 23 226,1 тис.грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 64,23%)
  • охорона здоров’я  410,3 тис.грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 1,1%)
  • культуру 360,9 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 1%)
  • соціальний захист та соціальне забезпечення 1 367,4 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 3,77%)
  • державне управління 4 671,4 тис.грн. (питома вага в видатках загального фонду бюджету 12,9%)
  • житлово- комунальне господарство 5 220,1 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 14,4%)
  • інша діяльність 351,9 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,97%)
  • економічна діяльність 132,7 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,37%)

 

  • міжбюджетні трансферти 447,0 тис.грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 1,2%)

 

  • фізична культа та спорт 22,1 тис грн .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,06%)

 

По спеціальному  фонду за І півріччя 2024 року головними розпорядниками проведено касових видатків на загальну суму 891,1 тис.грн., в тому числі на

  • міжбюджетні трансферти 670,0 тис.грн.
  • освіту 208,8 тис.грн
  • економічна діяльність 12,3 тис.грн.

 

Фінансування  установ з бюджету (загальний та спеціальний фонд) територіальної громади за І півріччя 2024 року в розрізі напрямків видатків  склало 37 101 тис.грн.,  в тому числі :

  • оплата праці і нарахування на заробітну плату  26 636,3  тис.грн.
  • предмети , матеріали ,обладнання та інвентар 3 893,9 тис.грн.
  • продукти харчування 1003,0 тис.грн.
  • оплата послуг ( крім комунальних) 755,9  тис.грн.
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2 527,4 тис.грн .
  • поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 447,0 тис.грн.
  • інші виплати населенню 990,6 тис.грн.
  • інші видатки  147,6тис.грн.
  • капітальні видатки 29,3тис грн
  • капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів 670,0 тис.грн.

 

Протягом поточного року забезпечена своєчасна виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ по всім галузях, відпускних педагогічним працівникам в повному обсязі згідно затверджених лімітів, забезпечено 100% фінансування захищених статей по всіх бюджетних установах: по енергоносіям, продуктам харчування, медикаментам.

Державне управління

        План асигнувань за І півріччя 2024 року на утримання органів місцевого самоврядування по загальному фонду виконано в сумі  4 671,4 тис.грн., що є 82,61 % виконання уточненого плану асигнувань за І півріччя 2024 року до планових 6 049,9тис грн. По спеціальному фонду видатків не було.

 

 

 

 

 

 

Освіта

         Державну політику в галузі освіти громади забезпечують 5 закладів загальної середньої освіти

 

Заклади освіти у громаді 

 

Показники

2024 рік

Кількість установ всього (КПКВ 1000)

5

Штатна чисельність (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.:

184,14

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників

122,54

  • штатна кількість ставок інших працівників

61,6

Фактично зайняті посади (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.:

167

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників

109,5

  • фактична кількість ставок інших працівників

57,5

Надання загальної середньої освіти

кількість установ,в т.ч.:

4

  • кількість ЗНЗ (без опорних закладів та філій)

3

  • кількість опорних закладів

1

  • кількість філій в опорних закладах

3

  • кількіст учнів

872

  • кількість класів

47

  • кількість дошкільних структурних підрозділів при ЗНЗ

3

  • кількіст дітей в дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ

86

  • кількість груп в дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ

5

штатна чисельність , в т.ч.:

178,64

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників (тільки педагоги по КПКВ1030)

114,54

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників (педагоги в дошкільних групах дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ)

8

Фактична кількість ставок в т.ч.:

162,5

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників (тільки педагоги по КПКВ 1030)

103,5

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників (педагоги в дошкільних групах дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ)

6

 

Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.

По КТПКВКМБ 0610160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах- план з урахуванням змін за І півріччя 2024 року по загальному фонду виконано  в сумі 349,0тис. грн., або на 77,71% до уточненого плану на звітний період  449,1 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0611021 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти план з урахуванням змін за І півріччя 2024 по загальному фонду виконано в сумі 6 203,5тис. грн., або на 63,07 % до уточненого плану на звітний період   9 861,0 тис. грн..По спеціальному фонду виконано в сумі 208,8тис грн., або 73% до уточненого плану на вказаний період 285,0тис грн.

  По КТПКВКМБ 0611031 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти план з урахуванням змін за І півріччя 2024 року по загальному фонду виконано в сумі 16 603,9 тис. грн., або на 89,41 % до уточненого плану на звітний період   18 570,0 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0611141 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти план з урахуванням змін за І півріччя 2024 року по загальному фонду по виконано в сумі 418,7 тис. грн., або на 95,79 % до уточненого плану на звітний період 437,1 тис. грн..

По КТПКВКМБ 0611210 Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду план з урахуванням змін за І півріччя 2024 року по загальному фонду невиконано до уточненого плану на звітний період 1,5тис. грн..

По КТПКВКМБ 0613112 Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту  план з урахуванням змін за І півріччя 2024  року по загальному фонду виконано в сумі 34,4тис. грн., або на 95 % до уточненого плану на звітний період 36,2 тис. грн..

По КТПКВКМБ 0611291 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом)  план з урахуванням змін І півріччя 2024   року по спеціальному фонду виконано в сумі 0тис. грн., або на 0 % до уточненого плану на звітний період 36,5 тис. грн..

По КТПКВКМБ 0611292 Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)  план з урахуванням змін за І півріччя 2024   року по спеціальному фонду виконано в сумі 0тис. грн., або на 0 % до уточненого плану на звітний період 328,5 тис. грн..

 

 

Охорона здоров’я

За І півріччя 2024   року первинна медична допомога населенню Маразліївської сільської територіальної громади надавалась Центром первинної медико-санітарної допомоги Білгород-Дністровської районної ради, КНП «Білгород-Дністровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Білгород-Дністровської міської ради та КНП «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги медицини та катастроф» Одеської обласної ради. Реалізація послуг  з охорони здоров’я здійснюється через існуючу мережу медичних  закладів, а саме  

  • амбулаторія с.Маразліївка,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Монаші,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Олексіївка,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Широке.

По КТПКВКМБ 0112112 Первинна медична допомога населенню, що надається фельдширськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами видатки по загальному фонду   за І півріччя 2024   року виконано в сумі 330,5 тис. грн., або на 62,2 % до уточненого плану 531,1 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0112080 Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги видатки по загальному фонду   за І півріччя 2024   року виконано в сумі 79,8 тис. грн., або на 13,4 % до уточненого плану 597,0 тис. грн.

 

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

        Населення Маразліївської сільської ради налічує 5303 чоловік, з них близько 2534 чоловік належать до пільгових категорій: інваліди війни, учасники бойових дій, удови, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, переселенці, інваліди, діти-інваліди та діти, залишені без батьківської опіки, багатодітні сім’ї. Тому увага виконкому сільської ради приділяється соціальному захисту саме цих верств населення.

        Станом на 01.01.2024  року пільгова категорія населення складає:

  • учасники бойових дій – 69 чол.
  • учасники ВВВ –  17  чол.
  • інваліди І гр -24 чол.
  • та ІІ гр. – 158 чол.
  • інваліди ІІІ гр. – 86 чол.
  • діти з інвалідністю – 19  чол.
  • постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 3 чол.
  • ВПО – 111 чол.
  • Багатодітні сім’ї – 108 в них виховується дітей – 388 дитини
  • Сімї в складаних життєвих обставинах – 21 родина, 68 дітей
  • Опікуни - 10родин (15 дітей)
  • Прийомна сім’я – 3 сім’я ( виховує 5 дитину)

 

На території Маразліївської громади здійснює діяльність Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області», який є комплексним закладом соціального захисту населення та здійснює соціальну роботу і надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» видатки по загальному фонду за І півріччя 2024   року виконано в сумі 1 355,1 тис. грн, або на 72,6 % до уточненого плану  – 1 866,2 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0613090 Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни  план з урахуванням змін за  І півріччя 2024    року по загальному фонду виконано в сумі 35,0тис. грн., або на 23,33 % до уточненого плану на звітний період 150,0тис грн .

 

По КТПКВКМБ 0813104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою, інвалідністю заплановані видатки за І півріччя 2024  року в сумі 610,3 тис. грн., касові видатки склали 560,1 тис. грн. або 91,77% до затверджених показників на виконання програм «Здоровя населення Маразліївської ТГ», «Забезпечення адаптованими молочними сумішами дітей від Віл інфікованих матерей», «Турбота-ювіляри», «Турбота» та «Виконання нац.плану дій з реалізації конвенції про права осіб з інвалідністю».

По КТПКВКМБ 0813140 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) заплановані по загальному фонду видатки за І півріччя 2024   року в сумі 180,0 тис. грн, які виконано на суму 0 тис. грн, що склало 0 %  плану на відповідний період. Відповідно до Програми оздоровлення та відпочинку дітей Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 2024 рік  кошти передбачені на придбання путівок в оздоровчі заклади.

По КТПКВКМБ 0813160 Надання соціальних гарантій  фізичним особам , які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим , які не здатні  до самообслуговування  і потребують сторонньої допомоги заплановані видатки за І півріччя 2024   року в сумі 138,0 тис. грн. на виконання Програми фінансування  і виплати компенсацій  фізичним особам, які надають  соціальні послуги з догляду за непрофесійній основі на території Маразліївської сільської територіальної громади на 2024 рік. На протязі  І півріччя 2024   року виконання склало в сумі 101,9 тис.грн., або 73,86%

По КТПКВКМБ 0813241 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення   заплановані по загальному фонду видатки на виконання Програми соціального захисту населення Маразліївської сільської територіальної громади на 2024 рік в сумі 710,0 тис. грн, які виконано на суму 618,0 тис. грн, що склало 87,32 %  плану на відповідний період  

По КТПКВКМБ 0813242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення   заплановані по загальному фонду видатки за І півріччя 2024    року в сумі 54,0 тис. грн, які виконано на суму 18,0 тис. грн, що склало 33,33 %  плану на відповідний період. Відповідно до Програми «Поховання військовослужбовців, які загинули (померли) під час проходження військової служби, внутрішньо переміщених осіб, невідомих та безрідних громадян на 2022-2024 роки» Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 2024 рік .

 

Культура і мистецтво

Культурне обслуговування населення громади здійснює 4 установи культури та 2 бібліотеки , а саме :

  • Монашський сільський будинок культури
  • Великомарянівський сільський будинок культури
  • Долинівський сільський будинок культури
  • Широківський сільський будинок культури
  • Великомарянівська бібліотека
  • Олексіївська бібліотека

Мережа культосвітніх закладів є оптимальною і спроможна забезпечити потреби населення громади у культурному обслуговуванні.

По галузі «Культура і мистецтво» план асигнувань за І півріччя 2024   року по загальному фонду виконано в сумі 360,9 тис. грн., або 66,24% до уточненого плану 544,8 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0614030  Забезпечення діяльності бібліотек  видатки по загальному фонду за І півріччя 2024   року виконано в сумі 45,8  тис. грн, або 73,84 % до уточненого плану 62,0  тис. грн.

      По КТПКВКМБ 0614060  Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів , центрів  дозвілля  та інших  клубних закладів видатки по загальному фонду   за І півріччя 2024   року виконано в сумі 315,1  тис. грн, або 65,27 % до уточненого плану 482,9  тис. грн.

 

Фізична культура і спорт

За субвенційні кошти на території населених пунктів Маразліївської сільської ради проводяться заняття з дорослими та дітьми по проекту Активні парки – локації здорової України

По КТПКВКМБ 0615049  Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту Активні парки – локації здорової України  видатки по загальному фонду за І півріччя 2024   року виконано в сумі 22,1  тис. грн, або 53,21 % до уточненого плану 41,6  тис. грн.

 

Житлово – комунальне господарство

По галузі «Житлово- комунальне господарство» видатки по загальному фонду  за І півріччя 2024   року виконано в сумі 5 220,4 тис. грн, або 66,96 % до уточненого плану  7 796,0 тис. грн..

По КТПКВКМБ 1416030 Організація благоустрою населених пунктів видатки по загальному фонду за І півріччя 2024   року виконано в сумі 5 204,2 тис. грн, або 89,65% до уточненого плану 5 882,5 тис. грн.  

По КТПКВКМБ 0116030 Організація благоустрою населених пунктів видатки по загальному фонду за І півріччя 2024   року виконано в сумі 15,9 тис. грн, або 0,86% до уточненого плану 1 913,5 тис. грн.   

 

Економічна діяльність

По галузі «Економічна діяльність» видатки по загальному фонду за І півріччя 2024 року виконано в сумі 132,7 тис. грн, або 32,4 % до уточненого плану 410,0 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0117693 Інші заходи повязані з економічною діяльністю Видатки по загальному фонду за І півріччя 2024року виконано в сумі 132,7  тис. грн, або 57,5 % до уточненого плану  230,0 тис. грн

По КТПКВКМБ 0117130 Здійснення заходів із землеустрою Видатки по загальному фонду за І півріччя 2024року виконано в сумі 0,0  тис. грн, або 0 % до уточненого плану  180,0 тис. грн

 

Інша діяльність

По галузі «Інша діяльність» видатки по загальному фонду за І півріччя 2024року виконано в сумі 351,9 тис. грн, або 67,1 % до уточненого плану  524,1 тис. грн. По спеціальному  фонду  за І півріччя 2024року виконано в сумі 12,3 тис. грн, або на 1 % до уточненого плану  в сумі 1 212,3 тис. грн. .Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.

По КТПКВКМБ 0818110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха видатки по загальному фонду за І півріччя 2024року виконано в сумі 300,6 тис. грн, або 79,66 % до уточненого плану  377,4 тис. грн.   

  По КТПКВКМБ 0118220 Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення протягом  за І півріччя 2024року по загальному фонду передбачалось 80,0тис. грн. фактично використано 51,3тис. грн. або 64,13% до відповідних планових показників.

По КТПКВКМБ 0118330 інша діяльність у сфері екології та охорони  природних ресурсів - по спеціальному  фонду  за І півріччя 2024року виконано в сумі 0 тис. грн, або на 0 % до уточненого плану за І квартал 2024року в сумі 12,2 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0118311 Охорона та раціональне використання природних ресурсів протягом  за І півріччя 2024року по спеціальному фонду передбачалось 1 200,0тис. грн. фактично використано 0тис. грн. або 0% до відповідних планових показників.

По КТПКВКМБ 3718710 Резервний фонд місцевого бюджету– протягом І півріччя 2024року по загальному фонду передбачалось 500,0 тис. грн. фактично кошти не використано .

 

Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету

     По КТПКВКМБ 3719770 Інші субвенції з місцевого бюджету   протягом І півріччя 2024року по загальному  фонду передбачалось  45,0 тис. грн. виконано в сумі  45,0 тис. грн, або 100 % до уточненого плану .

По КТПКВКМБ 3719800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально- економічного розвитку регіонів   протягом І півріччя 2024року по загальному  фонду передбачалось 672 тис. грн. виконано в сумі 402,0 тис. грн, або 59,82 % до уточненого плану,    по спеціальному фонду 970,0 тис. грн. - виконано в сумі 670,0 тис. грн, або 69,07% до уточненого плану  І півріччя 2024року.

 

Інформація про виконання бюджету розвитку

Бюджет розвитку по Маразліївської  сільській  територіальній громаді на І півріччя 2024року заплановано в сумі 2 373,8 тис.грн., та виконано в сумі 8 719,3 тис.грн.

9800

  • Капітальний трансферт для 2ДПРЗ ГУ ДНС України (будівництво з питань енергоефективності в сумі 120,0тис грн), програма забезпечення потреб в/ч А4638 в сумі 250,0тис грн та програма забезпечення підрозділу ОМЕГА в сумі 300,0тис грн, -670,0 тис. грн.

 

 

Інформація щодо витрат, спрямованих з місцевого бюджету на виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення

 

Назва отримувача коштів

 

Підстава

Бюджетні призначення(грн)

Обсяг фінансування (грн)

Напрямок

Програма «Безпека кордону ( А1485)

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1512-VIII та рішення сесії від 24.05.2024року №1265- VIII

170 000

100 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «Безпечна громада» (поліція)

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1203-VIII

50 000

50 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «Зміцнення законності, безпеки та порядку на території Маразліївської ТГ» (СБУ)

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1207-VIII

50 000

50 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «цивільного захисту » (пожарка)

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1209-VIII та рішення сесії від 24.05.2024року №1277- VIII

120 000

120 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «забезпечення потреб в/ч А4638»

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1210-VIII

250 000

250 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «забезпечення підрозділу ОМЕГА»

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1217-VIII

300 000

300 000

Матеріально-технічне забезпечення

Програма посилення бойової спроможності військової частини А4118 на 2024рік

Рішення сесії від 24.05.2024 року №1267-VIII

200 000

 

Матеріально-технічне забезпечення

Програма «Захст в/ч А3955» на 2024рік

Рішення сесії від 24.05.2024 року №1268-VIII

100 000

 

Матеріально-технічне забезпечення

Цільова програму підтримки Білгород-Дністровського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, проведення мобілізаційної підготовки військовозобов`язаних Маразліївської сільської територіальної громади та забезпечення заходів пов`язаних із виконанням військового обов`язку, призовом громадян України на строкову військову службу до лав Збройних Сил України та інших військових формувань на 2024 рік

Рішення сесії від 24.05.2024 року №1266-VIII

200 000

 

Матеріально-технічне забезпечення

Програми для забезпечення проведення заходів у сфері охорони державного кордону на території Білгород-Дністровського району “БЕЗПЕКА КОРДОНУ” на 2024 рік

Рішення сесії від 08.02.2024 року №1513-VIII та рішення сесії від 04.04.2024року №1208- VIII

100 000

100 000

Матеріально-технічне забезпечення

Всього

 

1 540 000

970 000

 

 

Інформація про заборгованість

 

Кредиторська  та дебіторська заборгованість по загальному фонду та спеціальному фондах станом на 01.07.2024 року складає 94 652,40грн, а саме:

КПКВ 0110150 КЕКВ 2210 в сумі 17 361,96грн (вікна та двері на приміщення Поліцейського офіцера громади);

КПКВ 0110150 КЕКВ 2240 в сумі 675,00грн (навчання спеціалістів ЦНАПу);

КПКВ 0112112 КЕКВ 2210 в сумі 1 280,00грн (матеріали санвузол для ФАПу);

КПКВ 0117693 КЕКВ 2240 в сумі 60 000,00грн (розробка технічної документів на аукціон)

КПКВ 0611021 КЕКВ 2210 в сумі 13 835,44грн (камери спостереження для шкіл)

КПКВ 0611021 КЕКВ 2240 в сумі. 1 500,00грн ( послуги з встановлення камер спостереження)

 

Резервний фонд

 

Резервний фонд місцевого бюджету Маразліївської сільської територіальної громади затверджений рішенням сесії Маразліївської сільської ради від 22.12.2023 року № 1181-VIII «Про бюджет Маразліївської сільської територіальної громади на 2024 рік» у сумі 66,7 тис.грн.

 

 

 

4. Фінансування

 

Для забезпечення цільового використання коштів субвенцій з обласного бюджету, пріоритетне спрямування бюджетних коштів головними розпорядниками коштів сільського бюджету та якісного, ефективного виконання бюджету громади на протязі І півріччя 2024 року вносилися зміни до планових показників загального і спеціального фондів сільського бюджету. Джерелом покриття розриву між обсягом доходів, видатків та кредитування затверджено:

1) дефіцит  за загальним фондом сільського бюджету  у сумі 11 905 617,00  грн., джерелом покриття якого визначено:

    • залучення вільного залишку коштів загального фонду сільського бюджету на 1 січня 2024 року (БКФБ 208100) у сумі 11 905 617,00  гривень

 

2) профіцит загального фонду сільського бюджету у сумі 11 905 617,00  грн., напрямком використання якого визначено:

 - залучення вільного залишку коштів загального фонду сільського бюджету на 1 січня 2024 року (БКФБ 208100) у сумі  11 905 617гривень

 

5.  Кредитування

 

            Кредитування у місцевому бюджеті Маразліївської сільського територіальної громади не планувалося та не проводилось.

6. Міжбюджетні трансферти

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам ( КБКД 41033900)

 

           За І півріччя 2024 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло даної субвенції в сумі 17 993,0тис. грн., що складає 100% до плану.

          Касові видатки І півріччя 2024 року склали 16 603,9  тис. грн., або 92,28 % до плану звітного періоду. Субвенція використана на виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам загально-освітніх шкіл за ТПКВКМБ 1031.

Залишок коштів невикористаної освітньої субвенції 2023 року станом на 01.07.2024 року складає 576,9 тис грн, що рішенням сесії від 08.02.2024 року спрямовано на виконання норм чинного законодавства.

  

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (КБКД 41051100)

 

     За І півріччя 2024 року по спеціальному фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло даної субвенції в сумі 328,5 тис. грн. або 100.0%  планових призначень .

Касові видатки  за І півріччя 2024 року склали 0  тис.грн., або 0% до планових призначень.

 

Базова дотація (КБКД 41020100)

 

За І півріччя 2024 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло коштів базової дотації в сумі 3 474,6  тис. грн що складає 100% до плану на І півріччя 2024 року.

 

Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (КБКД 41051200)

 

За І півріччя 2024 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло коштів в сумі 3 132,00грн що складає 100% до плану на І півріччя 2024 року.

 

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами , що утворився на початок бюджетного періоду(КБКД 41051700)

 

За І півріччя 2024 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло коштів в сумі 1 474,00грн що складає 100% до плану на І півріччя 2024 року.

 

Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки- локації здорової україни» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету» (КБКД 41057700)

 

За І півріччя 2024 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло коштів в сумі 41 579грн що складає 100% до плану на І півріччя 2024 року. Видатки за І півріччя 2024 року складають 22 124,98грн або 53,21% до планових надходжень.

 

 

 

Начальник фінансвого управління                                     Анна ГОРОДЕЦЬКА