https://rada.info/upload/users_files/04377859/df09345ff0812fa71f38c483147c112d.docx

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 ДО  ЗВІТУ  ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ

 МАРАЗЛІЇВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ   

ЗА І квартал 2025 РОКУ

1. Загальна характеристика виконання бюджету

Бюджет Маразліївської сільської територіальної громади Білгород-Дністровського району  Одеської області  затверджено на сесії сільської ради  22.12.2024 року №1181-VIII «Про бюджет Маразліївської сільської територіальної громади  на 2024 рік» з внесеними змінами.

 Відповідно до даного рішення з внесеними змінами   затверджено 

загальний обсяг доходів  бюджету за І квартал 2025 року в сумі  19 304,6 тис. грн.    в тому числі :

  • загальний фонд 18 840,1 тис. грн.
  • спеціальний фонд 463,9тис. грн.   

загальний обсяг видатків бюджету за І квартал 2025 року в сумі   19 201,4 тис. грн.  в тому числі :

  •  загальний фонд 18 723,7 тис.  грн.
  • спеціальний фонд 477,7 тис. грн.  

Структура бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за  за І квартал 2025 року

тис.грн.

 

План з урахуванням  змін  на І квартал 2025  року

Виконано 

 за І квартал 2025  року

Відхилення до уточненого плану 

( тис. грн.)

Виконано

до уточненого плану

 (%)

 ДОХОДИ в тому числі    :

18 207,3

19 304,6

+1 097,3

106,0

Загального фонду

17 733,3

18 840,1

+1 107,4

106,24

Спеціального фонду

474,0

463,9

-10,1

97,87

ВИДАТКИ в тому числі    :

30 507,1

19 201,4

-11 305,7

62,9

Загального фонду

27 899,9

18 723,7

-9 176,2

67,1

Спеціального фонду

2 607,2

477,7

-2 129,5

18,3

 

           Дохідна частина загального та спеціального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за І квартал 2025 року виконана:

  • без урахування трансфертів на 106% , при плані звітного періоду затвердженому в сумі  7 523,6 тис. грн., виконання склало 8 620,9 тис. грн.  План звітного періоду перевиконано  в сумі   1 097,3 тис.грн.
  • з урахуванням трансфертів на 106% при плані звітного періоду затвердженому в сумі  18 207,3 тис. грн., виконання склало 19 304,6 тис. грн.  План звітного періоду  перевиконано  в сумі   1 097,3 тис.грн.

  Видаткова частина загального та спеціального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за І квартал 2025 року виконана в сумі 19 201,4 тис. грн., або на 62,9 % до уточненого плану за І квартал 2025 року 30 507,1 тис. грн., в тому числі:

по загальному фонду в сумі 18 723,7 тис. грн., або на 67,1% до уточненого плану за І квартал 2025 року 27 899,9 тис. грн.

по спеціальному фонду в сумі 477,7 тис. грн., або на 18,3% до уточненого плану за І квартал 2025 року 2 607,2 тис. грн.

 

 

 

2. Показники економічного розвитку регіону  

 

Відповідно до Закону України   «Про добровільне об’єднання територіальних громад» утворено Маразліївську  сільську  територіальну громаду з центром в селі Маразліївка  у складі сіл Долинівка, с. Великомарянівка (Великомарянівська сільська рада) , с.Широке, (Широківська сільська рада), с. Маразліївка, с.Олексіївка,с.Полянка, с.Романівка, с.Зелене (Маразліївська сільська рада), с. Монаші (Монашівська  сільська рада). Маразліївська сільська  територіальна громада розташована у задністровській частині Одеської області у субрегіоні Бесарабії у Білгород-Дністровському районі та займає площу  29,6  км2, з населенням 5,3 тис. чоловік, в тому числі внутрішньо переміщених  осіб станом на 01.01.2025 року 0,1 тис. чоловік.

 Територіальна громада має сприятливі передумови для соціально-економічного розвитку. Серед усіх категорій земель Маразліївської об’єднаної територіальної громади найважливіше економічне значення мають землі сільськогосподарського призначення, які складають 70%. Ґрунти – чорноземні звичайні північностепові та південностепові, за якісними характеристиками (родючість) віднесені до добрих. Основна частина цих земель зайнята сільськогосподарськими угіддями (рілля), де вирощуються зернові культури та олійні. Другою категорією земель є землі населених пунктів, які є базою для житлового та комерційного будівництва, розвитку інфраструктури та комунального господарства, сфери обслуговування для жителів Маразліївської громади. Характерним є низька питома вага багаторічних насаджень.

          Основними природними ресурсами, окрім земельних, є поверхневі та підземні води, придатні для використання в сільському господарстві. Поверхневі води формують гідрографічну сітку, яка складається з р. Алкалія та її долини і ставка у с. Монаші, який розташований у долині річки. Водні ресурси виступають джерелом сільськогосподарського та побутового водопостачання, а тому відіграють вирішальну роль у розвитку сільського господарства та у життєдіяльності населення. Уздовж русла річки розташовані такі населені пункти громади: села Монаші, Зелене, Олексіївка, Маразліївка, Полянка, Великомар’янівка, Широке. У нижній течії на півдні території громади біля села Широке річка Алкалія впадає у озеро Солене, яке сполучається з лиманом Бурнас, який входить до Національного природного парку «Тузлівські лимани» (Татарбунарський район). Потенційно річка та ставок є місцями для спортивного рибальства та полювання на дичину, відпочинку.

       Довідково: загальна довжина річки Алкалія становить 67 км, з них до 35 км у межах Маразліївської громади, витоки починаються на території Республіки Молдова, площа водозбірного басейну 653 км². Похил річки 1,7 м/км на південь. Долина широка, розчленована ярами та балками, є стариці. Річище помірно звивисте, завширшки 6—8 м, розчищене і випрямлене протягом 30 км. Влітку подекуди міліє та висихає. Споруджено кілька ставків. Використання річки господарсько-побутове, на зрошення.

         Економічний потенціал громади складається з підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності, які розташовані та здійснюють свою діяльність на території громади та налічують близько 148, в тому числі сільгосппідприємства, які платять єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 39, підприємств, які платять земельний податок з юридичних осіб – 10, фізичних осіб підприємців, які платять єдиний податок з фізичних осіб – 102. Крім того, на території зареєстровано 31 установа, що сплачують податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік основних бюджетоутворюючих підприємств, (тис. грн)

 

Код

ЄДРПОУ

Найменування підприємства

Податкові надходження до загальноого фонду бюджетів (тис. грн.)

Питома вага (%)

21011485

СФГ «Колос»

1 315 123,41

 

03768730

ТОВ «Прогрес-2015»

377 786,96

 

40075815

АТ «Українська залізниця»

1 284 409,37

 

22496958

СФГ «Мрія»

480 138,33

 

19057770

СФГ «Лука»

297 523,08

 

00855405

СК «Долинівський»

192 106,00

 

26045230

СФГ «Основа»

508 988,01

 

21027090

СФГ «Татьяна»

335 804,32

 

00413179

ВАТ «Октябрський»

234 141,58

 

37832074

ПП «Агрокомпанія «Агроток»

391310,00

 

21011443

СФГ «Нива»

102 716,64

 

40270559

ТОВ «Бесарабія Агро»

119 656,60

 

40660642

ПП "АГРОФІРМА "НІВА 1"

288 677,21

 

22497064

СФГ «ТЭРА»

123 208,71

 

 

ВСЬОГО

6 051 590,22

 

 

         В умовах воєнного стану змінилися пріоритети у проведенні видатків з бюджету, насамперед забезпечуються соціально чутливі потреби з функціонування установ і закладів бюджетної сфери, комунальних підприємств та задоволення життєве необхідних потреб жителів територіальної громади. Саме видатки на освіту, соціальний захист та соціальне забезпечення, підтримка ЗСУ становлять найбільшу частку. 

           

3. Доходи

 

          Обсяг фінансового ресурсу бюджету громади на 2025 рік було розраховано  з урахуванням цілей державної та місцевої політики щодо державного та місцевих бюджетів на 2025 рік, із застосуванням чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, за основними напрямами розвитку громади, рішення Маразліївської сільської ради від «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Маразліївської сільської ради на 2025 рік», рішення Маразліївської сільської ради  від 18.12.2024року №1414-VIII «Про бюджет Маразліївської сільської територіальної громади  на 2025 рік»,  рішень Маразліївської сільської ради, що впливають на показники дохідної та видаткової частини бюджету громади та інших прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку.                                         

     

          Протягом І кварталу 2025 року спостерігається  зростання темпів надходження доходів загального фонду  бюджету громади (без трансфертів).

 

             До загального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за   І квартал 2025 року надійшло 7 395,1тис.грн., що становить 114,98% до планових показників на звітний період, в тому числі

  • власних доходів протягом І кварталу 2025 року надійшло 8 502,5 тис.грн., що становить 114,98 % до планових показників на звітний період, додатково надійшло до  плану 1 107,4 тис.грн.
  • офіційних трансфертів протягом І кварталу 2025 року  надійшло 10 338,2тис.грн., що становить 100% до планових показників на звітний період.

Аналіз виконання  доходів бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за I квартал 2025 року по загальному фонду в порівняні з відповідним періодом минулого року

 

тис. грн.

 

 

Найменування

Уточнені планові показники за I квартал 2025 року

 

Виконано  за І квартал 2025 року

 

 

Відхилення до уточненого плану 

( тис. грн.)

% виконання до уточненого плану

Виконано  за І квартал 2024 року

 

Темп росту до аналогічного періоду 2024 року    (%)

Доходи від податків і зборів 

7 395,1

8 502,5

+1 107,4

114,98

7 326,2

184%

Офіційні трансферти

10 338,2

10 338,2

 

100

8 545,9

122%

ВСЬОГО ДОХОДІВ

17 733,3

18 840,7

+1 107,4

114,88

15 872,1

148%

 

 

Структуру надходжень загального фонду бюджету громади (без трансфертів) складають:

- податок на доходи фізичних осіб – 43,0 %  або в абсолютній сумі складає  3 181,1 тис.грн.;

- місцеві податки і збори– 68,4 %, або в абсолютній сумі складає 5 058,5тис.грн.  в т.ч.:

податок на майно (в т.ч. податок на нерухоме майно відмінне від земельної  ділянки,               плата за землю, транспортний податок) – 32,49 %, або в абсолютній сумі складає 2 402,5 тис.грн.

єдиний податок – 35,92 %, або в абсолютній сумі складає 2  656,0 тис.грн.

- акцизний податок – 1,41 % або в абсолютній сумі складає  104,6 тис.грн.;

- плата за надання  адміністративних послуг – 1,45% або в абсолютній сумі складає 107,4тис.грн ;

- інші податки і збори0,00% або в абсолютній сумі складає  0,0 тис.грн;

 

Загалом, в структурі бюджету  доходів загального фонду 47,95 % власні надходження та 58,30% міжбюджетні трансферти.

 

Аналіз виконання доходів загального фонду бюджету

Маразліївської сільської  територіальної громади за  І квартал 2025 року

   тис. грн.

 

 

Найменування

Планові показники на  І квартал 2025 року

Фактично надійшло за І квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану(+/-) тис.грн.

% виконання до плану

Податок та збір на доходи фізичних осіб

3 009,9

3 182,2

+172,3

105,72

Внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок)

105,4

130,1

+24,7

123,4

Податок на нерухоме майно

45,6

33,8

-11,8

74,1

Земельний податок з юр.та фіз.осіб

1 050,0

1 356,2

+306,2

129,2

Орендна плата з юр.та фіз.осіб

992,0

 995,8

+3,8

100,4

Транспортний податок

0,0

16,7

+16,7

0,0

Єдиний податок

2 149,0

2 656,0

+507,0

123,6

Адміністративний збір

31,2

131,8

+100,6

422,4

Інші надходження

2,0

0,0

-2,2

0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 69,0

Інші податки та збори

10,0

0,0

-10,0

0,0

ВСЬОГО ДОХОДІВ  (без урахування трансфертів)

7 395,1

8 502,5

+1 107,4

115,0

 

 

 

 

Динаміка надходження до загального фонду бюджету громади основних дохідних  джерел                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      за І квартал 2025 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року

 тис. грн.

 

 

Найменування

Надходження за

І квартал 2024 року

Надходження  за І квартал 2025 року

Відхилення

(-/+)

%  до минулого року

ДОХОДИ ВІД ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ

 

 

 

 

Податок та збір на доходи фізичних осіб

2 731,0

3 181,1

+450,1

116,5

Внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок)

133,8

130,1

-3,7

97,2

Податок на нерухоме майно

45,4

33,8

-11,6

74,4

Земельний податок з юр.та фіз.осіб

1 093,5

1 356,2

+262,7

124,0

Орендна плата з юр.та фіз.осіб

1 063,6

 995,8

-67,8

93,6

Транспортний податок

0,0

16,7

16,7

0,0

Єдиний податок

2 184,5

2 656,0

+471,5

121,6

Адміністративний збір

60,0

131,8

+71,8

219,7

Інші надходження

8,5

0,0

-8,5

0,0

Інші податки та збори

2,4

2,3

-0,1

95,8

ВСЬОГО ДОХОДІВ ( без урахування трансфертів)

7 326,2

8 502,5

+72,4

116,1

 

 

 

 

 

Міжбюджетні трансферти

8 545,9

10 338,2

+1 792,3

121,0

 

 

 

 

 

ВСЬОГО ДОХОДІВ (з урахуванням трансфертів)

15 872,1

18 840,7

+2 968,6

118,7

 

 Порівняно із відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 2 968,6 тис.грн. або 118,7%, в тому числі за рахунок

  • зростання власних доходів на 72,4 тис.грн., що становить темп росту  проти відповідного періоду  2024 року 116,1%
  • збільшення офіційних трансфертів на 1 792,3 тис.грн., що становить проти відповідного періоду 2024 року  121,0%.

 

Динаміка  надходження до загального фонду бюджету за I квартал 2025року в порівнянні з відповідним періодом минулого року   (без урахування трансфертів)

 

Період

I квартал 2024 рік

(тис .грн.)

I квартал 2025 рік

(тис. грн.)

Відхилення

 

Темп росту до минулого року

І квартал

 7 326,2

8 502,5

+72,4

116,1

                             

                                                  

 

Податок  на  доходи фізичних осіб

 

            Податок та збір на  доходи фізичних осіб за I квартал 2025 року зарахований до бюджету громади  в сумі  3 181,1 тис.грн. при уточненому плані 3 009,0 тис. грн., що складає 105,72 % або додатково отримано до плану   172,1 тис. грн.. Податок та збір на  доходи фізичних осіб є одним з основних  джерел  доходів загального фонду місцевого бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 51,75 % .

 

    

 

 

 

 

 

 

 

    Інформація щодо джерел надходжень  податку на доходи фізичних осіб

за  I квартал 2025 року

                                                                                                                                             тис. грн.

КБК

Найменування

Планові показники

 за  I  квартал 2025 року

Фактично надійшло

за  I  квартал 2025 року

Відхилення

(-/+)

%  до виконання

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

2 600,0

2 659,5

+59,5

102,3

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

250,0

378,4

+128,4

151,4

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

17,0

8,7

-8,3

50,88

11011300

Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобовязання, що підлягає сплаті фізичними особами

142,0

134,6

-7,4

94,8

11010000

Податок та збір на доходи фізичних осіб

3 009,0

3 181,1

+172,1

105,72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Динаміка надходження

податку на доходи фізичних осіб за I квартал 2025 року в порівняні з відповідним періодом минулого року

                                                                                                         тис. грн.

               

          Період

за  I  квартал 2024 року

(тис .грн.)

за  I  квартал 2025 рік

(тис. грн.)

Відхилення

 

Темп росту до минулого року

І квартал

2 731,0

3 181,1

+450,1

116,5

 

Зростання рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб  за I квартал 2025 року до  аналогічного періоду минулого  року складає +116,5% або + 450,1 тис. грн..

           На  позитивну тенденцію змін даного показника   мали  вплив наступні фактори:

  • протягом тривалої дії воєнного стану,  стабілізувалась економічна активність суб’єктів господарювання,  що здійснюють виробничу діяльність в громаді, також проводиться робота з платниками податків щодо забезпечення державних гарантій при виплаті заробітної плати.

-     підвищення рівня мінімальної заробітної плати та зростання рівня прожиткового мінімуму доходів громадян, ставки єдиної тарифної сітки, відповідно до якої нараховується заробітна плата  працівникам бюджетної сфери  в I кварталі 2025 року;

 

 

            

Акцизний податок

                 Реалізація реформи місцевого самоврядування сприяла появі нових стимулів для розвитку громад за рахунок податків. Зокрема, акциз із виробленого в Україні та ввезеного на її митну територію пального є загальнодержавним податком, частка якого в 2022 році зараховується до місцевих бюджетів за місцем його реалізації. Відповідно до ст. 64 Бюджетного кодексу  до доходів загального фонду бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад належить, зокрема, 13,44 % акцизного податку з виробленого в Україні пального. Постановою КМУ від 17.03.2021 року № 232 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» розмір акцизного податку, що підлягає зарахуванню до того чи іншого місцевого бюджету, визначають як добуток 13,44 і частки, визначеної для конкретного бюджету, що характеризує обсяг реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на відповідній території в загальному обсязі такого реалізованого пального загалом в Україні.

                 За I квартал 2025 року виконання склало  в сумі 130,1 тис. грн., при плані звітного періоду затвердженому в сумі  105,4 тис. грн., або виконання склало 123,4 % , перевиконання склало +24,7 тис. грн.. Акцизний податок  є джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 1,4 % .

 

Інформація щодо  джерел надходжень , які формують внутрішні податки  на товари та послуги за I квартал 2025 року

тис. грн

КБК

Назва податку

Планові показники  за  I квартал  2025 року

Фактично надійшло за    I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

14021900

Пальне

14,0

22,8

+8,8

14031900

Пальне

90,0

104,6

+14,6

14040200

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)

1,4

2,6

 

 

 

 

+1,2

 

Разом

105,4

130,1

+24,7

 

Динаміка надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за I квартал 2025 року в порівняні з відповідним періодом минулого року

                                                                                                                                   тис. грн.

          Період

I квартал2024 року тис .грн.)

за I квартал 2025 року (тис. грн.)

Відхилення

 

І квартал

133,8

130,1

-3,7

 

 

Місцеві податки і збори

 

           В структурі надходжень загального фонду бюджету громади (без трансфертів)  місцеві податки і збори займають 46,18 % зокрема:

                - податок на майно (в т.ч. податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, плата за землю, транспортний податок) –22,1%,

                - єдиний податок – 24,18 %.

                Законом України № 2120-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» змінено встановлений Податковим кодексом України порядок справляння податку на нерухоме майно та плати за землю. Який передбачає, що тимчасово, на період з 1 березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком, у якому припинено або скасовано воєнний час, не нараховується та не сплачується податок на нерухоме майно та плата за землю , що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації. Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.

 

                                                   

                                                             Податок на нерухоме майно

 

       За I квартал 2025 року виконання склало  в сумі 33,8 тис. грн., при плані звітного періоду затвердженому в сумі  45,6 тис. грн., або виконання склало 74,1 %  недовиконання склало 11,8 тис. грн..

 

Інформація щодо  надходження  податку  на нерухоме майно за  I квартал 2025 року

                                                                                                                                             (тис грн.)

 

Назва  податку

Планові показники  за    1 квартал 2025 року

Фактично надійшло за    I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

% виконання

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

0,6

0,7

+0,1

111,8

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

2,0

2,7

+0,7

134,3

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

13,0

0,0

-13,0

0,0

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості

30,0

30,4

+0,4

101,5

 

Разом

45,6

33,8

-11,8

74,1

Динаміка надходження податку  на нерухоме за I квартал 2025 року в порівняні з відповідним періодом минулого року

 

тис. грн.

          Період

1 квартал 2024 року

(тис .грн.)

1 квартал 2025 року

(тис. грн.)

Відхилення

 

І квартал

45,3

33,8

-11,5

 

Плата за землю

 

        Плата за землю є  джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету.  Плата за землю складається  з земельного податку та орендної плати  за земельні ділянки. Згідно з Податковим  кодексом України платниками податку є  власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) , землекористувачі , платниками орендної плати – орендарі земельних ділянок.  Згідно з Бюджетним кодексом з 2011 року надходження  плати за землю в повному обсязі зараховуються до місцевого бюджету за місцем розташування земельної ділянки.

          За I квартал 2025 року  до  бюджету мобілізовано доходів в сумі  2 368,7тис. грн., при плані 2 042,0  тис. грн., або виконання склало 116 %  перевиконано  планові показники в сумі +326,7  тис. грн..

 

Інформація щодо  джерел надходжень , які формують плату за землю 

за I квартал 2025 року

тис. грн.

КрдККод

Назва  податку

Планові показники  за 1 квартал 2025 року

Фактично надійшло за    I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

% виконання

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

1 000,0

1 304,8

+304,8

130,5

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

940,0

946,6

+6,6

100,7

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

50,0

51,4

+1,4

102,8

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

52,0

49,2

-2,8

94,7

1801110

Транспортний податок

0,0

16,7

+16,7

0,0

 

Разом

2 042,0

2 368,7

+326,7

116,0

 

Динаміка надходження плати за землю за

I квартал 2025 року в порівняні з відповідним періодом минулого року

тис. грн.

          Період

за I квартал 2024 року (тис .грн.)

за I квартал 2025 року (тис. грн.)

Відхилення

 

І квартал

2 157,1

2 368,7

+211,6

 

 

         Дані  показники  позитивні на фоні того, що незважаючи на зміни в податковому законодавстві пов’язаними із введенням воєнного стану в лютому 2022 року, зокрема  тимчасово на період дії воєнного стану, не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї)), що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями РФ, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, а також земельних ділянок (земельних часток (паїв)), які визначені обласними військовими адміністраціями як засмічені вибухонебезпечними предметами та/або на яких наявні фортифікаційні споруди. Виключення Одеської області з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих  збройними формуваннями Російської Федерації, визначається  Кабінетом Міністрів  України призводить до самостійного погашення заборгованостей платників податків Маразліївської територіальної громади. На позитивний показник також вплинуло перегляд ставок місцевих податків та зборів згідно рішення сесії Маразліївської сільської ради.

         

Єдиний податок

 

               Єдиний податок   є  джерелом  доходів загального фонду сільського бюджету, питома вага якого у фактичних надходженнях загального фонду  без урахування трансфертів складає 24,18 % .

Сума єдиного податку складає

  • для 1 групи ФОП – 302,80 грн. (10 % від прожиткового мінімуму); 
  • для 2 групи ФОП – 1420 грн. (20 % від мінімальної зарплати); 
  • для 3 групи ФОП ставки не зміняться порівняно з 2024 роком: 
  •     3 % від доходів для платників ПДВ; 
  •     5 % від доходів для неплатників ПДВ. 

Також сільгосппідприємства, які платять єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків сплачують по ККД 18050500, до них входить сплата Мінімального податкового зобовязання .

 

          

За I квартал 2025 року виконання склало в сумі 2 656,0 тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 2 149,0 тис. грн., або виконання склало 123,6 %  додатково отримано доходів в сумі 507,0тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року можна відмітити, що темп росту 2025 року до 2024 року складає 121,58%.

 

Інформація щодо  джерел надходжень, які формують єдиний податок за I квартал 2025 року

 

  ( тис.грн.)

Код

доходів

Назва  податку

Планові показники  за I квартал 2025 року

Фактично надійшло за I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

% виконання

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

14,0

61,4

47,4

438,4

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

425,0

867,0

442,0

204,0

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників

1 710,0

1 727,6

17,6

101,0

 

Разом

2 149,0

2656,0

507,0

123,6

 

 

                                           в порівняні з відповідним періодом минулого року

тис. грн.

          Період

за I квартал 2024 року (тис .грн.)

за I квартал 2025 року (тис. грн.)

Відхилення

 

І квартал

2 184,5

2 656,0

+471,5

 

 

Плата за надання адміністративних послуг

 

        Надходження плати за надання адміністративних послуг до бюджету громади за  I квартал 2025 року  склало в сумі 249,1 тис. грн., при плані звітного періоду в сумі 245,4 тис. грн., або виконання склало 101,5 %  перевиконання планових показників склало 3,7 тис. грн.

 

Інформація щодо  джерел надходжень, які формують плату за надання адміністративних послуг  за I квартал 2025 року

( тис.грн.)

Код

доходів

Назва  податку

Планові показники     1 квартал 2025 року

Фактично надійшло за    I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

0,1

0

0

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 

30,0

107,4

+77,4

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією

0,1

0

0

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів на спадщину і дарування

13,0

12,4

-0,6

22090400

Державне мито, повязане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

1,2

2,3

+1,1

22130000

Орендна плата за водні обєкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди

0,0

22,0

+22,0

 

Разом

31,2

131,8

100,6

 

Динаміка надходження плати за надання адміністративних послуг

за I квартал 2025 року в порівняні з відповідним періодом минулого року

тис.грн

 

          Період

за I квартал 2024 року (тис .грн.)

за I квартал 2025 року (тис. грн.)

Відхилення

 

І квартал

59,8

131,8

+72,0

 

                                                          Доходи спеціального фонду.

 

          Дохідну  частину  спеціального  фонду  бюджету  громади  за  I квартал 2025 року виконано    на  92,1%, тобто  при   плані  звітного періоду затвердженому в сумі  128,5 тис. грн.,  виконання  склало 118,4 тис. грн.  

                     

Аналіз виконання  спеціального  фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади за I квартал 2025 року

тис. грн.

ККД

 

Планові показники  за I квартал 2025 року

Фактично надійшло за    I квартал 2025 року

Відхилення до уточненого плану відповідного періоду

 

ДОХОДИ ВІД ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ

 

 

 

19010000

Екологічний податок

3,5

3,0

-0,5

25000000

Власні надходження бюджетних установ 

125,0

115,4

-9,6

40000000

Офіційні трансферти

345,5

345,5

0,0

 

ВСЬОГО ДОХОДІВ

474,0

463,9

-10,1

 

 

 

4.Видатки та заборгованість 

Фінансові ресурси бюджету  громади  спрямовувалися у першу чергу на забезпечення  потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, соціальне забезпечення населення, послуги зв’язку, медикаменти та продукти харчування, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків,  фінансування видатків на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, реалізацію сільських соціальних програм.

Видаткова частина бюджету територіальної громади за I квартал 2025 року виконана в сумі 19 201,4 тис. грн., або на 62,94 % до уточненого плану на I квартал 2025 року 30 507,1 тис. грн., в тому числі:

по загальному фонду в сумі 18 723,7 тис. грн., або на 69,43% до уточненого плану за I квартал 2025 року  27 899,9 тис. грн.

по спеціальному фонду в сумі 477,7 тис. грн., або на 10,92% до уточненого плану за I квартал 2025 року 2 607,2 тис. грн.

 

Фінансування  установ з бюджету територіальної громади за I квартал 2025 року в розрізі галузей склало –19 371,0тис. грн.:

  • освіту 11 972,2 тис.грн.(питома вага в видатках до загального фонду бюджету 16,00%)
  • охорона здоров’я  515,6 тис.грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 2,66%)
  • культуру 242,1 тис.грн. (питома вага в видатках загального фонду бюджету 1,24%)
  • соціальний захист та соціальне забезпечення 724,6 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,98%)
  • державне управління 2 013,8 тис.грн. (питома вага в видатках загального фонду бюджету 4,07%)
  • житлово- комунальне господарство 3 013,3 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 4,09%)
  • інша діяльність 0,0 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,0%)
  • економічна діяльність 10,1 тис.грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,1%)
  • міжбюджетні трансферти 300,0 тис.грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,4%)

 

По спеціальному  фонду за I квартал 2025 року головними розпорядниками проведено касових видатків на загальну суму 102,0 тис.грн., в тому числі на

  • освіту 102,0(харчування) тис.грн.

 

Фінансування  установ з бюджету (загальний та спеціальний фонд) територіальної громади за I квартал 2025 року в розрізі напрямків видатків  склало 19 371,0тис.грн.,  в тому числі :

  •  оплата праці і нарахування на заробітну плату  13 182,4  тис.грн.
  • предмети , матеріали ,обладнання та інвентар 2 241,2 тис.грн.
  • продукти харчування 281,3 тис.грн.
  • оплата послуг ( крім комунальних) 327,8  тис.грн.
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1 888,8 тис.грн .
  • поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 300,0 тис.грн.
  • інші виплати населенню 492,3 тис.грн.
  • інші видатки 9,9 тис.грн.

 

Протягом I кварталу 2025 року забезпечена своєчасна виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ по всім галузях, забезпечено 100% фінансування захищених статей по всіх бюджетних установах: по енергоносіям, продуктам харчування.

Державне управління

        План асигнувань I квартал 2025 року на утримання органів місцевого самоврядування по загальному фонду виконано в сумі  2 784,7 тис.грн., що є 77,56 % виконання до уточненого плану 3 590,3тис грн. По спеціальному фонду видатки відсутні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін I квартал 2025 року

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Маразліївська сілсьька рада (04377859)

0110150 «Організаційне. Інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради»

2111

1 050,0

980,9

93,42

Є вакантні посади

2120

231,0

215,8

93,42

Є вакантні посади

2210

170,0

44,3

26,35

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

50,0

23,8

84,0

При здійснені закупівель є економія фонду

2250

0

0

0

Відсутність зареєстрованих авансових звітів

2272

1,8

0

0

Зменшилась к-ть витрачених м3

2273

800,0

630,7

80,75

Проведено роботу з енергоефективості

2275

0

0

0

Закуплено диз.паливо для геенраторів

2800

30,0

0

0

Економія в звязку з відсутностю поданих позовних проваджень

Поточні видатки

2000

544,1

474,2

94,76

 

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті києві), селищах, селах, територіальних громадах

2111

228,3

185,3

81,15

Є вакантні посади

2120

45

32,1

71,28

Є вакантні посади

2210

5

0

0

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

4

3,8

94,0

При здійснені закупівель є економія фонду

Поточні видатки

2000

282,3

221,1

78,32

 

Відділ з питань соціального захисту населення Маразліївської сілсьької ради білгород-Дністровського району Одеської області (43911834)

0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті києві), селищах, селах, територіальних громадах

2111

191,0

172,7

90,45

 

2120

39,2

29,7

75,82

Є інвалід

2210

8,0

0

0

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

36,0

22,2

61,6

При здійснені закупівель є економія фонду

2282

5,0

0,0

0,0

Проведено менше запланованого навчань

2800

3,0

0,0

0,0

Економія в звязку з відсутностю поданих позовних проваджень

Поточні видатки

2000

282,2

224,6

79,61

 

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Маразліївської сілсьької ради (42716199)

1410160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті києві), селищах, селах, територіальних громадах

2111

198,1

160,4

100,0

 

2120

43,6

35,7

100,0

 

2210

5,0

3,8

76,9

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

33,4

10,1

99,93

 

Поточні видатки

2000

280,1

210,1

99,58

 

Фінансове управління Маразліївської сілсьької ради (41349303)

3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті києві), селищах, селах, територіальних громадах

2111

285,2

183,8

64,46

Є вакантні посади

2120

62,7

40,4

64,51

Є вакантні посади

2210

22,0

0

0

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

38,0

9,1

84,93

При здійснені закупівель є економія фонду

2800

5,0

0,0

0

Сплачено штраф

Поточні видатки

2000

412,9

233,3

62,14

 

 

 

Освіта

         Державну політику в галузі освіти громади забезпечують 5 закладів загальної середньої освіти

 

Заклади освіти у громаді 

 

Показники

2024 рік

Кількість установ всього (КПКВ 1000)

5

Штатна чисельність (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.:

196,03

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників

132,93

  • штатна кількість ставок інших працівників

63,1

Фактично зайняті посади (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.:

181,74

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників

122,74

  • фактична кількість ставок інших працівників

59,00

Надання загальної середньої освіти

кількість установ,в т.ч.:

4

  • кількість ЗНЗ (без опорних закладів та філій)

3

  • кількість опорних закладів

1

  • кількість філій в опорних закладах

3

  • кількіст учнів

882

  • кількість класів

52

  • кількість дошкільних структурних підрозділів при ЗНЗ

3

  • кількіст дітей в дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ

65

  • кількість груп в дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ

5

штатна чисельність , в т.ч.:

190,53

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників (тільки педагоги по КПКВ1030)

124,93

  • штатна кількість ставок педагогічних працівників (педагоги в дошкільних групах дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ)

8,00

Фактична кількість ставок в т.ч.:

177,24

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників (тільки педагоги по КПКВ 1030)

116,74

  • фактична кількість ставок педагогічних працівників (педагоги в дошкільних групах дошкільних структурних підрозділах при ЗНЗ)

6,00

  • ІНШІ УСТАНОВИ Освіти:

1

 

Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.

По КТПКВКМБ 0611021 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 3 729,7 тис. грн., або на 70,88 % до уточненого плану на звітний період   5 518,0 тис. грн..

План з урахуванням змін за I квартал 2025 року по спеціальному  фонду виконано в сумі 0,0тис. грн., або на 0,0 % до уточненого плану на звітний період   255,0 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін за 1 квартал 2025 року

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611021 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету

2111

1 850,0

1 672,2

90,39

Є вакантні посади

2120

390,0

373,3

95,73

 

2210

880,0

756,5

85,97

При здійснені закупівель є економія фонду

2220

0,0

0,0

0,0

 

2230

470,0

281,3

98,45

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

610,0

135,1

22,15

При здійснені закупівель є економія фонду

2271

350,0

21,9

6,27

Теплопостачання було ввімкнено в грудні

2272

40,0

0,2

0,62

 

2273

900,0

488,8

54,31

Проведено роботу з енергоефективості

2275

28,0

0,2

0,6

Закуплено диз.паливо та бензин для генраторів, пилети

2800

0,0

0,0

0,0

Економія в звязку з відсутностю поданих позовних проваджень

Поточні видатки

2000

5 518,0

3 729,7

70,88

 

Спеціальний фонд

 

 

 

 

 

 

2210

0

0

0

Отримано безкоштовно засоби дизенфікуючі

 

2230

0

0

 

Отримано батьківської плати

 

3110

0

0

0

Отримано безкоштовно синтезатор та закуплено колонку музичну

 

3122

255,0

0

0

Не розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво бомбосховища

Всього заг. та спец. фонди

 

5 773,0

3 729,7

70,88

 

 

  По КТПКВКМБ 0611031 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти план з урахуванням змін  за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 6 819,6 тис. грн., або на 92,52 % до уточненого плану на звітний період   7 371,3 тис. грн.

 

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін за  1 квартал 2025року

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611031 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції

2111

5 899,6

5617,3

95,21

Є вакантні посади

2120

1 471,7

1 202,3

81,7

Є вакантні посади

Поточні видатки

2000

7 371,3

6 819,6

92,52

 

  По КТПКВКМБ 0611061 Надання загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 550,7 тис. грн., або на 100 % до уточненого плану на звітний період   550,7 тис. грн. План з урахуванням змін 2024 року по спеціальному  фонду виконано в сумі 25,7 тис. грн., або на 98,07 % до уточненого плану на звітний період   26,2 тис. грн.

 

 

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2024рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611061 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду

2240

550699,00

550698,76

100

 

3110

26206,00

25700,00

98,07

 

Всього видатки

 

576905,00

576398,76

99,9

 

 

 

По КТПКВКМБ 0611141 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду по виконано в сумі 862,4 тис. грн., або на 92,02 % до уточненого плану на звітний період 937,1 тис. грн..

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611141 Надання загальної середньої освіти  закладами  загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції

2111

740000,00

671211,53

90,70

Є вакантні посади

2120

154725,00

149753,48

96,79

Є вакантні посади

2210

10000,00

9000,00

90

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

32400,00

32400,00

100

 

Поточні видатки

2000

937125,00

862365,01

92,02

 

 

По КТПКВКМБ 0611200 Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 6,0тис.грн, виконано 5,7тис. грн. або 95,42% до планових показників.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611200 Надання освіти  за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

2111

4,9

4,6

95,39

 

2120

1,1

1,0

95,6

 

Поточні видатки

2000

6,0

5,7

95,42

 

 

По КТПКВКМБ 0611600 Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 559,7тис. грн., або на 99,07 % до уточненого плану.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0611210 Надання освіти  за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду

2111

464,2

460,1

99,32

 

2120

100,7

98,7

97,94

 

Поточні видатки

2000

564,9

559,7

99,07

 

 

По КТПКВКМБ 0613112 Заходи державної політики з питань дітей  та їх соціального захисту план з урахуванням змін за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 0,0тис. грн., або на 0,0 % до уточненого плану 3,6 тис.грн

 

Охорона здоров’я

У I кварталі 2025 року первинна медична допомога населенню Маразліївської сільської територіальної громади надавалась Центром первинної медико-санітарної допомоги Білгород-Дністровської районної ради, КНП «Білгород-Дністровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Білгород-Дністровської міської ради та КНП «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги медицини та катастроф» Одеської обласної ради. Реалізація послуг  з охорони здоров’я здійснюється через існуючу мережу медичних  закладів, а саме  

  • амбулаторія с.Маразліївка,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Монаші,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Олексіївка,
  •  фельдшерсько-акушерський пункт с.Широке.

По КТПКВКМБ 0112112 Первинна медична допомога населенню, що надається фельдширськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами видатки по загальному фонду   за I квартал 2025 року виконано в сумі 80,3 тис. грн., або на 86,58 % до уточненого плану 98,5 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Маразліївська сілсьька рада (04377859)

0112112 Первинна медична допомога населенню, що надається фельдширськими, фельдшерсько-акушерськими пунктами

2210

10,0

0

0

Економія при закупівлі будівельних матеріалів

2240

6,0

0,2

88,0

Не обслуговується протипожежна сигналізаація

2272

2,5

0

0

Економія в використанні м3

2273

80,0

80,0

100

Проведено заходи з енергозбереження

2275

0

0

0

Закуплено пилети

Поточні видатки

 

98,5

80,3

86,58

 

 

По КТПКВКМБ 0112080 Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги видатки по загальному фонду   за I квартал 2025 року виконано в сумі 393,9 тис. грн., або на 96,57 % до уточненого плану 445,5 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Маразліївська сілсьька рада (04377859)

0112080 Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги

2240

23,7

5,2

43,28

Зменшено видатки на інтернет

2272

1,8

0

0

Економія в використанні м3

2273

420,0

388,6

100

Проведено заходи з енергозбереження

Поточні видатки

 

445,5

393,9

96,57

 

 

 

 

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

        Населення Маразліївської сільської ради налічує 5297 чоловік, з них близько 2534 чоловік належать до пільгових категорій: інваліди війни, учасники бойових дій, удови, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, переселенці, інваліди, діти-інваліди та діти, залишені без батьківської опіки, багатодітні сім’ї. Тому увага виконкому сільської ради приділяється соціальному захисту саме цих верств населення.

        Станом на 01.01.2025  року пільгова категорія населення складає:

  • учасники бойових дій – 102 чол.
  • учасники ВВВ –  17  чол.
  • Учасники АТО – 27чол.
  • Учасники Авганістану – 13 чол.
  • Діти УБД – 73 дитини
  • 13 сімей загиблих воїнів
  • Мати одинокі -72 чол.
  • інваліди І гр -27 чол.
  • та ІІ гр. – 174 чол.
  • інваліди ІІІ гр. – 91 чол.
  • діти з інвалідністю – 14  чол.
  • постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 2 чол.
  • ВПО – 123 чол.
  • Багатодітні сім’ї – 95 в них виховується дітей – 377 дітей
  • Сімї в складаних життєвих обставинах – 27 родин, 63 дитини,з них 33 дорослих
  • Опікуни – 7 родин (13 дітей + 9 дорослих)
  • Прийомна сім’я – 2 родини ( виховує 10 дітей)
  • Пенсіонери – 1084 чоловік

 

На території Маразліївської громади здійснює діяльність Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області», який є комплексним закладом соціального захисту населення та здійснює соціальну роботу і надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 492,3 тис. грн, або на 20,11 % до уточненого плану за I квартал 2025 року – 2 448,6 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0613112 Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту  план з урахуванням змін за  I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 0,0тис. грн., або на 0,0 % до уточненого плану на звітний період 3,6тис грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0613112 Заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту

2240

0

0

0

 

2730

3,6

0,00

0

Не виплочено допомогу 2 дітям сиротам

Поточні видатки

2000

3,6

0

0

 

 

По КТПКВКМБ 0813104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою, інвалідністю заплановані видатки за I квартал 2025 року в сумі 575,0 тис. грн., касові видатки склали 274,5 тис. грн. або 48,11% до затверджених показників на виконання програм «Здоровя населення Маразліївської ТГ», «Забезпечення адаптованими молочними сумішами дітей від Віл інфікованих матерей», «Турбота-ювіляри», «Турбота» та «Виконання нац.плану дій з реалізації конвенції про права осіб з інвалідністю». Також було озаплановано безкоштовно продукти харчування для внутрішньо переміщених осіб в сумі 38,0тис грн по спеціальному фонду.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2025рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Відділ з питань соціального захисту населення Маразліївської сілсьької ради білгород-Дністровського району Одеської області (43911834)

0813104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у звязку з похилим віком, хворобою, інвалідністю

2111

150,0

142,7

95,11

 

2120

33,0

31,41

95,11

 

2210

6,7

0

0

 

2240

15,0

0

0

 

2730

310,0

100,5

32,41

Програма «Забезпечення адаптованими молочними сумішами дітей від Віл інфікованих матерей» не фінансувалася

 

2230

0

0

0

Отримано продукти для ВПО

Поточні видатки

2000

575,0

274,5

48,11

 

 

По КТПКВКМБ 0813140 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) заплановані по загальному фонду видатки за I квартал 2025 року в сумі 30,0 тис. грн, які виконано на суму 00,0 тис. грн, що склало 0 %  плану на відповідний період. Відповідно до Програми оздоровлення та відпочинку дітей Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за I квартал 2025 року кошти передбачені на придбання путівок в оздоровчі заклади.

По КТПКВКМБ 0813160 Надання соціальних гарантій  фізичним особам , які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим , які не здатні  до самообслуговування  і потребують сторонньої допомоги заплановані видатки в I кварталі 2025 року в сумі 85,0 тис. грн. при виконанні 35,8тис.грн або 42,15% на виконання Програми фінансування  і виплати компенсацій  фізичним особам, які надають  соціальні послуги з догляду за непрофесійній основі на території Маразліївської сільської територіальної громади за I квартал 2025 року.

По КТПКВКМБ 0813191 Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці заплановані видатки за I квартал 2025 року в сумі 20,0 тис. грн. але бажаючих на отримання оздоровлення не виявилося  за I квартал 2025 року.

По КТПКВКМБ 0813193 Забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, якаі захищали незалжність , суверенітет та територіальну цілісність УКраїни заплановані видатки за I квартал 2025 року в сумі 87,5 тис. грн. при виконанні 26,1тис.грн або 29,85%

По КТПКВКМБ 0813241 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення   заплановані по загальному фонду видатки на виконання Програми соціального захисту населення Маразліївської сільської територіальної громади за I квартал 2025 року в сумі 2 000,0 тис. грн, які виконано на суму 356,0 тис. грн, що склало 17,8 %  плану на відповідний період  

По КТПКВКМБ 0813242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення   заплановані по загальному фонду видатки за I квартал 2025 року в сумі 40,0 тис. грн, які виконано на суму 30,0 тис. грн, що склало 75,0 %  плану на відповідний період. Відповідно до Програми "Поховання внутрішньо переміщених осіб, невідомих та безрідних громадян на 2022-2025 роки"Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 2025 рік .

Культура і мистецтво

Культурне обслуговування населення громади здійснює 4 установи культури та 2 бібліотеки , а саме :

  • Монашський сільський будинок культури
  • Великомарянівський сільський будинок культури
  • Долинівський сільський будинок культури
  • Широківський сільський будинок культури
  • Великомарянівська бібліотека
  • Олексіївська бібліотека

Мережа культосвітніх закладів є оптимальною і спроможна забезпечити потреби населення громади у культурному обслуговуванні.

По галузі «Культура і мистецтво» план асигнувань за I квартал 2025 року по загальному фонду виконано в сумі 242,8  тис. грн., або 77,45% до уточненого плану на рік 313,5 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0614030  Забезпечення діяльності бібліотек  видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 32,0  тис. грн, або 79,04 % до уточненого плану за I квартал 2025 року 40,5  тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2024рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0614030  Забезпечення діяльності бібліотек 

2111

31,5

27,8

88,42

 

2120

9,0

4,1

46,22

Є інвалідом

Поточні видатки

2000

40,5

32,0

79,04

 

 

      По КТПКВКМБ 0614060  Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів , центрів  дозвілля  та інших  клубних закладів видатки по загальному фонду   за I квартал 2025 року виконано в сумі 210,0  тис. грн, або 76,95 % до уточненого плану  273,0  тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2024рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Управління освіти, культури, сімї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради (40424663)

0614060  Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів , центрів  дозвілля  та інших  клубних закладів

2111

165,0

138,8

84,13

Є вакантні ставки

2120

43,0

25,3

58,82

 

2210

10,0

0

0

 

2272

5,0

0

0

 

2273

50,0

45,9

91,95

 

3110

0

0

0

Отримано безкоштовно

Поточні видатки

2000

273,0

210,0

76,95

 

 

Житлово – комунальне господарство

По галузі «Житлово- комунальне господарство» видатки по загальному фонду  за I квартал 2025 року виконано в сумі 2 813,2 тис. грн, або 63,33 % до уточненого плану  4 441,5 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0116030 Організація благоустрою населених пунктів видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 0,0 тис. грн, або 0,0% до уточненого плану 0,0 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін за I квартал 2025 року

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Маразліївська сілсьька рада (04377859)

 

2210

0

0

0

При здійснені закупівель є економія фонду

2240

700,0

0

0

При здійснені закупівель є економія фонду

Поточні видатки

2000

700,0

0

0

 

  

По КТПКВКМБ 1416030 Організація благоустрою населених пунктів видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 2 813,2 тис. грн, або 80,54% до уточненого плану 3 741,5 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін за I квартал 2025 року

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Відділ житлово-комунального господар3ства та благоустрою Маразліївської сілсьької ради (42716199)

1416030 Організація благоустрою населених пунктів

2111

1 048,0

913,1

100

 

2120

230,5

191,0

100

 

2210

1 910,0

1 436,4

76,09

 

2240

251,0

40,2

16,03

При здійснені закупівель є економія фонду

2272

2,0

0

0

 

2273

300,0

232,3

80,41

При здійснені закупівель є економія фонду

Поточні видатки

2000

3 741,5

2 813,2

80,54

 

  

 

Економічна діяльність

По галузі «Економічна діяльність» видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 57,9 тис. грн, або 6,49 % до уточненого плану  894,0 тис. грн.

По КТПКВКМБ 0617130  Здійснення заходів із землеустрою  видатки по загальному фонду   за I квартал 2025 року виконано в сумі 48,0  тис. грн, або 7,07 % до уточненого плану 697,0тис.грн.

По КТПКВКМБ 0117693 Інші заходи повязані з економічною діяльністю Видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 9,9  тис. грн, або 4,67 % до уточненого плану  215,0 тис. грн

 

Інша діяльність

По галузі «Інша діяльність» видатки по загальному фонду за I квартал 2025 року виконано в сумі 765,1 тис. грн, або 79,75% до уточненого плану  2024 року 959,4 тис. грн. По спеціальному  фонду  2024 року виконано в сумі 81,9 тис. грн, або на 56,67 % до уточненого плану  2024 року в сумі 144,5 тис. грн. .Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.

По КТПКВКМБ 0818110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха видатки по загальному фонду 2024 року виконано в сумі 560,1 тис. грн, або 83,26 % до уточненого плану  2024 року 672,7 тис. грн.   Видатки по спеціальному фонду 2024 року виконано в сумі 32,1  тис. грн, або 99,38 % до уточненого плану  2024 року 32,3 тис. грн.

КТПКВ

КЕКВ

План з урахуванням змін 2024рік

Касові видатки

% виконання до плану

Обгрунтування

Відділ з питань соціального захисту населення Маразліївської сілсьької ради білгород-Дністровського району Одеської області (43911834)

0818110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

2111

39,0

11,0

28,21

Для ВПО готується приміщення, станом на 01.01.2025 року заселення не відбулось

2120

8,7

2,4

27,82

2210

50,0

0

0

2230

100,0

0

0

2240

8,0

0

0

2272

5,5

0

0

2273

420,0

0

0

2275

42,0

0

0

Поточні видатки

2000

673,2

13,4

1,99

 

  По КТПКВКМБ 0118220 Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення протягом  за I квартал 2025 року по загальному фонду передбачалось 120,0тис. грн. фактично використано 0,0тис. грн. або 0,0% до відповідних планових показників.

  По КТПКВКМБ 0118230 Інші заходи громадського порядку та безпеки протягом  за I квартал 2025 року по загальному фонду передбачалось 4,0тис. грн. фактично використано 0,0тис. грн. або 0,0% до відповідних планових показників.

  По КТПКВКМБ 0118330 інша діяльність у сфері екології та охорони  природних ресурсів - по спеціальному  фонду  за I квартал 2025 року виконано в сумі 0 тис. грн, або на 0 % до уточненого плану в сумі 3,5 тис. грн.

По КТПКВКМБ 3718710 Резервний фонд місцевого бюджету– протягом за I квартал 2025 року по загальному фонду передбачалось 150,0 тис. грн. фактично кошти не використано .

 

Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету

По КТПКВКМБ 3719770 Інші субвенції з місцевого бюджету   протягом за I квартал 2025 року по загальному  фонду передбачалось  85,0 тис. грн. виконано в сумі  85,0 тис. грн, або 100 % до уточненого плану.

 

По КТПКВКМБ 3719800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально- економічного розвитку регіонів   протягом за I квартал 2025 року по загальному  фонду передбачалось 465,0 тис. грн. виконано в сумі 215,0 тис. грн, або 46,24 % до уточненого плану ,    по спеціальному фонду 852,0 тис. грн. - виконано в сумі 0,0 тис. грн, або 0,0% до уточненого плану  .

 

 

 

Інформація щодо витрат, спрямованих з місцевого бюджету на виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення

 

Назва отримувача коштів

 

Підстава

Бюджетні призначення(грн)

Обсяг фінансування (грн)

Напрямок

 

2ДПРЗ ГУ ДНС України

Рішення сесії №1465-VІІІ від 28.02.2024року

100,0

100,0

Техногенна та пожежна безпека Маразліївської ТГ

 

Інформація про заборгованість

 

Станом на 01.04.2025року утворилася кредиторська заборгованність по загальному фонду на суму 58 300,00грн, а саме: Управління освіти(06111414)-11 900,00грн КЕКВ 2240, Відділ комунального господарства(1410160)-23 200,00грн КЕКВ 2240, Фінансове управління(3710160)-23 200,00грн. Та спеціальному фондах по Відділу з питань соціального захисту (0813104) КЕКВ 3110 на суму 38 000,00грн.

 

Резервний фонд

 

Резервний фонд місцевого бюджету Маразліївської сільської територіальної громади затверджений рішенням сесії Маразліївської сільської ради від 18.12.2024 року № 1414-VIII «Про бюджет Маразліївської сільської територіальної громади на 2024 рік» у сумі 150 000,00грн.

 

 

 

5. Фінансування

 

Для забезпечення цільового використання коштів субвенцій з обласного бюджету, пріоритетне спрямування бюджетних коштів головними розпорядниками коштів сільського бюджету та якісного, ефективного виконання бюджету громади на протязі за I квартал 2025 року вносилися зміни до планових показників загального і спеціального фондів сільського бюджету. Джерелом покриття розриву між обсягом доходів, видатків та кредитування затверджено:

1) дефіцит  за загальним фондом сільського бюджету  у сумі 12 205 617  грн., джерелом покриття якого визначено:

    • залучення вільного залишку коштів загального фонду сільського бюджету на 1 січня 2025 року (БКФБ 208100) у сумі 11 336 959  гривень

 

2) профіцит загального фонду сільського бюджету у сумі 11 336 959  грн., напрямком використання якого визначено:

 - залучення вільного залишку коштів загального фонду сільського бюджету на 1 січня 2025 року (БКФБ 208100) у сумі  11 336 959  гривень

 

6.  Кредитування

 

            Кредитування у місцевому бюджеті Маразліївської сільського територіальної громади не планувалося та не проводилось.

7. Міжбюджетні трансферти

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам ( КБКД 41033900)

 

           За I квартал 2025 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло даної субвенції в сумі 7 371,3 тис. грн., що складає 100% до плану за I квартал 2025 року.

          Касові видатки за I квартал 2025 року склали 6 819,6  тис. грн., або 92,52 % до плану звітного періоду. Субвенція використана на виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам загально-освітніх шкіл за ТПКВКМБ 1031.

Залишок коштів невикористаної освітньої субвенції 2024 року станом на 03.01.2025 року був повернутий в розмірі 363,0тис грн до державного бюджету.

  Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам залишок 2023 року( КБКД 41033901)

 

           Залишок коштів невикористаної освітньої субвенції 2023 року станом на 01.01.2024 року в 576 905,63 грн використаний в сумі 576 398,76грн, залишок 506,87грн був 03.012025 року повернутий до державного бюджету.

 

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (КБКД 41033300)

 

     За 2024 рік по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло даної субвенції в сумі 456,8 тис. грн. або 100.0%  планових призначень 2024 року .

Касові видатки  за I квартал 2025 року склали 102,0  тис.грн., або 78,47% до планових призначень в сумі 246,8тис.грн.

До спеціального фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло даної субвенції в сумі 456,8 тис. грн. або 100.0%  планових призначень 2024 року .

Дана субвенція використовується на безкоштовне харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти напротязі  2025 року.

 

 

Субвенція з місцевого бюджету  за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (КБКД 41051100)

 

За I квартал 2025 року по спеціальному фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло коштів субвенції в сумі 345,5тис.грн., що складає 100.0% до плану на 2025 рік.

           Касові видатки  За I квартал 2025 року склали 0,0 тис. грн., використана в повному обсязі.

 

 

Базова дотація (КБКД 41020100)

 

За I квартал 2025 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської територіальної громади надійшло коштів базової дотації в сумі 2 308,5  тис. грн що складає 100% до плану За I квартал 2025 року.  

 

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти (КБКД 41036300)

 

За I квартал 2025 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло коштів субвенції в сумі 564,9тис грн., що складає 99.07% до плану за I квартал 2025 року.  Касові видатки  за I квартал 2025 року склали 559,7 тис грн.

 

Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції  (КБКД 41059300)

 

За I квартал 2025 року по загальному фонду бюджету Маразліївської сільської  територіальної громади надійшло коштів субвенції в сумі 875тис грн., що складає 100.0% до плану за I квартал 2025 року.  Касові видатки  за I квартал 2025 року склали 26,1тис.грн.

 

 

Начальник фінансвого управління                                     Анна ГОРОДЕЦЬКА