МАРАЗЛІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БІЛГОРОД -ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 ХLVІ  сесія VІІІ скликання 

 

Р І Ш Е Н Н Я (ПРОЕКТ)

 

06 травня   2025 року                              с. Маразліївка                                                  № 

 

Про внесення змін та доповнень до рішення сільської ради від 23.12.2021 року № 700-VІІІ

«Про створення відділу «Центр надання адміністративних послуг»  Маразліївської сільської ради

 

            Керуючись п. 6 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання вимог ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги» з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про Центр надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту Центру надання адміністративних послуг» та з метою створення  доступних та зручних умов для реалізації  та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

          1. Внести зміни та доповнення до рішення сільської ради від 23.12.2021 року №700-VІІІ «Про створення відділу «Центр надання адміністративних послуг»  Маразліївської сільської ради, а саме:

          1.1. У пункт 2 даного рішення: затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Маразліївської сільської ради (додаток №1)  в новій редакції.

           2.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та регуляторної діяльності ради (голова комісії Пестов О. В.). 

 

 

 

 

 Сільський голова                                                        Віктор ТОПОР

 

 

 

                                                                                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Маразліївської сільської

                                                                                                                                                  ради 

                                                                                                                                                                              від 06.05.2025 року №

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

Про відділ  «Центр надання адміністративних послуг»

Маразліївської сільської ради

 

       1. Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Маразліївської сільської ради (далі – Положення) розроблено відповідно  до Закону України «Про адміністративні послуги», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг».

        2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу «Центру надання адміністративних послуг» Маразліївської сільської ради  як постійно діючого робочого органу або виконавчого органу сільської ради приймається Маразліївською сільською радою.

        3.Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Маразліївської сільської ради є виконавчим органом Маразліївської сільської ради, у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування. Положення про центр надання адміністративних послуг. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» (далі – Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг виконавчого комітету Маразліївської сільської ради.

        4. Центр – це постійно діючий робочий орган виконавчого комітету  сільської ради, в якому надаються  адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами  надання адміністративних послуг. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації центру як постійно діючого робочого органу сільської ради приймається сесією сільської ради.

         5. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України,  рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, цим Положенням.

         6. Основними завданнями центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань субєктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування субєктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

          7. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його  взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається  та затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради  та включає адміністративні послуги органів  виконавчої влади, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України.

         8. У центрі за рішенням голови сільської ради, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень  сільської ради.

        9. Складовою частиною Центру є дозвільний центр, утворений відповідно  до Закону України «Про дозвільну систему  у сфері  господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

      10. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора  - посадової особи виконавчого комітету Маразліївської сільської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.

      11. Адміністратор  призначається  на посаду та звільняється  з посади головою сільської ради. Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається головою сільської ради. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування  центру.

      12. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів  (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного  робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг,  оформлених  суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

       13. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органам місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) інформувати начальника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

      14. Центр очолює начальник структурного підрозділу, на якого покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру. Начальник призначається на  посаду та звільняється з посади головою сільської ради.

      15. Начальник Центру відповідно до завдань покладених на Центр:

1) здійснює керівництво роботи Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру ;

2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

3) координує діяльність адміністратора, контролює якість та своєчасність виконання ним обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції  сільському голові щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністратора;

7) може здійснювати функції адміністратора;

8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та цим Положенням.

        16. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

         17. Прийом суб’єктів звернень у Центрі здійснюється згідно з  Регламентом роботи  сільської ради, а саме:

 

Понеділок – з 8:00 до 17:00

Вівторок – з 8:00 до 17:00

Середа – з 8:00 до 17:00

Четвер – з 8:00 до 17:00

П’ятниця – з 8:00 до 16:00

 

 

Вихідні дні: субота, неділя.

        

18. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок місцевого бюджету.

 

 

 

 

 

 Сільський голова                                                       Віктор ТОПОР