Описание: Описание: Описание: Описание: TSIGN

Україна

Маразліївська сільська рада

Білгород-Дністровський район Одеська область

 

Р І Ш Е Н Н Я (ПРОЕКТ) 

Про затвердження  Програми

«Зміцнення законності, безпеки та порядку

на території Маразліївської об’єднаної

територіальної громади Білгород-Дністровського району

Одеської області «Безпечна Маразліївська

 об’єднана територіальна громада на 2024 рік»

та виділення коштів на її виконання з вільного залишку, який утворився на 01.01.2024 року

         Відповідно до ст.26, ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні »,  Закону України «Про боротьбу з тероризмом», Закону України «Про основи національної безпеки України», Закону України «Про Службу безпеки України», пункту 17 частини 1 статті 91 Бюджетного кодексу України, лист Управління Служби безпеки України в Одеській області №65/28/1763 від 10.12.2023року, є необхідність внесення змін та доповнень до рішення сесії Маразліївської сільської ради №1181-VІІІ від 22.12.2023 року «Про бюджет Маразліївської сільської ради на 2024 рік» та затвердження Програми «Зміцнення законності, безпеки та порядку на території Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району Одеської області «Безпечна Маразліївська об’єднана територіальна громада на 2024 рік» та виділити кошти на її виконання з вільного залишку, який утворився на 01.01.2024 року в сумі 50 000,00грн на 2024 рік, Маразліївська сільська рада

 

           ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Програму «Зміцнення законності, безпеки та порядку на території Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району Одеської області «Безпечна Маразліївська об’єднана територіальна громада на 2024 рік» (додається) на утримання та обслуговування автотранспортних засобів, закупівля паливно-мастильних матеріалів. 
  2. Виділити кошти на її виконання з вільного залишку, який утворився на 01.01.2024 року в сумі 50 000,00грн на 2024 рік для Управління служби безпеки України в Одеській області.
  3. Відповідальність за організацію виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління Маразліївської сільської ради Городецьку А.А..
  4. Контроль за виконання рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів і цін, соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства  та комунальної власності ( голова Станков М.М. ).

 

 

Маразліївський сільський голова                                                                 Віктор ТОПОР

 

С. Маразліївка

«      » лютого 2024 року

  №         -VІІІ

 

Програма

зміцнення законності, безпеки та порядку

на території Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району Одеської області

«Безпечна Маразліївська об’єднана територіальна громада»

на 2024 рік


 

 

2023 рік

 

І. ПАСПОРТ

 

Програми зміцнення законності, безпеки та порядку на території Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району «Безпечна Маразліївська об’єднана територіальна громада» на 2024 рік

(далі – Програма)

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Білгород-Дністровський районний відділ Управління СБ України в Одеській області

2.

Розробник Програми

Білгород-Дністровський районний відділ Управління СБ України в Одеській області

3.

Відповідальний виконавець Програми

Білгород-Дністровський районний відділ Управління СБ України в Одеській області

4.

Учасники (співвиконавці) Програми

- Білгород-Дністровський районний відділ Управління СБ України в Одеській області; 

- Маразліївська обєднана територіальна громада Одеської області.

5.

Термін реалізації Програми

2024 рік.

6.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього

50,0 тис.грн.

у тому числі:

6.1.         

Кошти бюджету Мологівської обєднаної територіальної громади Одеської області

50,0 тис.грн

 

ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ

СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

 

2.1. Програма розроблена відповідно до Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про боротьбу з тероризмом» «Про основи національної безпеки України» та «Про Службу безпеки України».

2.2. У зв’язку з складною внутрішньополітичною обстановкою, воєнною агресією російської федерації у внутрішні справи України, зростанням соціальної напруги в Україні, захопленням незаконно створеними збройними формуваннями проросійського спрямування за підтримки військових підрозділів збройних сил Російської Федерації будівель органів державної влади на території Херсонської, Запорізької, Донецької та Луганської областей, суходільних та морських комунікацій, органів військового управління, військових частин та установ Збройних Сил України, що дислоковані на Кримському півострові можливою загрозою захоплення інших територій України, в т.ч. Одеської області, продовжує існувати потреба в підтримці обороноздатності держави в т.ч. матеріально-технічному забезпеченні Білгород-Дністровського РВ Управління Служби безпеки України в Одеській області, забезпечення особового складу, придбанні матеріально-технічних засобів необхідних для захисту суверенітету нашої держави та боротьби з тероризмом.

Тероризм - це суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників,  підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади або вчинення інших посягань на життя чи здоров’я ні в чому не винних людей або погрози вчинення злочинних дій з метою досягнення злочинних цілей.

Об'єктами устремлінь терористичних організацій все частіше стають місця масового перебування людей, що надає вказаним злочинам широкий суспільний резонанс. Наявність низки обставин, деструктивних і конфліктогенних чинників у суспільстві роблять проблему активізації міжнародного тероризму загрозливою і для України.

Географічне розташування Білгород - Дністровського району та розвинена на його території транспортна інфраструктура обумовлюють існування значного пасажиро-вантажного потоку, що у свою чергу призводить до контрабандного ввезення (транзиту) зброї, боєприпасів та вибухових речовин. Частина засобів ураження потрапляє через осіб, які проходили службу у зоні проведення АТО (на даний час операція об’єднаних сил).

Беручи до уваги загальну тенденцію до посилення на міжнародному рівні заходів з протидії терористичним проявам, нагальною залишається проблема впровадження ефективних механізмів нейтралізації потенційних умов, які сприяють поширенню терористичних загроз в Україні.

Так, на території Білгород-Дністровського району співробітниками Білгород-Дністровського РВ Управління СБ України в Одеській області в ході реагування, попередження і виявлення злочинів терористичного характеру викрито та в рамках внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань кримінального провадження № №22017160000000207 від 09.11.2017р.  за ч. 1 ст. 258-3 КК України (створення терористичної групи чи терористичної організації), задокументовано протиправну діяльності громадянина України, мешканця регіону Єлькіна Р.М., який з 2014 року по т.ч. був активним членом незаконного збройного формування т.зв. «ДНР» та безпосередньо приймав участь у бойових діях проти ЗС України та учасників АТО на Сході країни. Наразі вказане кримінальне провадження перебуває на розгляді в суді.

Крім цього, Білгород – Дністровським РВ Управління на постійній основі в рамках виконання «Плану заходів з виявлення та попередження терористичних і диверсійних актів на складах зберігання військових заходів ураження в/ч А1319 (с. Біленьке, Білгород-Дністровського району)» проводяться відповідні протидиверсійні та антитерористичні заходи щодо охорони зазначених складів озброєння та боєприпасів.

Незважаючи на досить складну обстановку, можна стверджувати про ефективність залучення, протягом останніх років, сил і засобів Білгород-Дністровського РВ Управління Служби безпеки України в Одеській області у попередженні терористичних проявів, блокуванні деструктивних проявів та забезпечення стабільності в Білгород-Дністровському районі.

На даний час наявна система запобіжних заходів в районі дозволяє своєчасно виявляти та попереджати прояви терористичного характеру, але існують окремі чинники, які при несприятливому розвитку подій можуть призвести до загроз терористичного характеру.

Зазначені проблеми вимагають необхідності формування нових підходів до виконання заходів щодо запобігання, реагування і припинення можливих терористичних актів та мінімізації їх наслідків.

Так, відмічається тенденція до зростання потоків нелегальної міграції, кількості спроб прихованого ввезення вогнепальної зброї, боєприпасів та наркотичних речовин.

Указом Президента України від 26.05.2015 № 287 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про Стратегію національної безпеки України" передбачається реформування Служби безпеки України шляхом створення динамічної, забезпеченої сучасними матеріальними і технічними засобами спеціальної служби, здатної ефективно захищати державний суверенітет, конституційний лад і територіальну цілісність України та вимагає забезпечити розвиток спроможності технічної розвідки, кіберрозвідки, електронного перехоплення і моніторингу телекомунікацій, удосконалити інформаційно-аналітичну діяльність і обробку відкритих джерел інформації.

Враховуючи вищевикладене, наразі існує нагальна потреба у скоординованій, злагодженій роботі влади та правоохоронних органів, Служби безпеки України тощо, підвищенні оперативності реагування на небезпечні ситуації. При цьому нові засоби та методи гарантування безпеки в районі мають обов’язково відповідати основним вимогам сьогодення – забезпеченню надійності, стійкості та безперебійності роботи в цілодобовому режимі.

 

ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ

 

Метою Програми є:

- забезпечення ефективної реалізації державної політики у пріоритетному напрямі розвитку держави, зокрема, у сфері профілактики правопорушень шляхом здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці співробітників СБ України з іншими правоохоронними органами, органами державної влади та місцевого самоврядування, громадськими формуваннями та трудовими колективами району, в т.ч. громади щодо забезпечення державної безпеки, матеріально-технічного забезпечення підрозділу з метою покращення ефективності його роботи та мобільності у реагуванні і попередженні злочинів терористичного характеру;

- посилення безпеки та захисту життя і здоров’я громадян, захисту важливих об’єктів та комунального майна громади;

- попередження, виявлення та документування злочинів терористичного характеру;

- дотримання режиму законності та правопорядку, забезпечення здійснення заходів щодо профілактики правопорушень, протидії злочинності та усунення причин і умов, що спричинили вчинення протиправних дій, підвищення рівня розкриття правопорушень віднесених до компетенції органів державної безпеки;

- підвищення готовності органів влади до реалізації завдань із запобігання та припинення можливих терористичних проявів на території громади;

- захист економічних інтересів держави, сприяння стабільному соціально-економічному розвитку району, в т.ч. громади, покращення інвестиційного клімату.

 

ІV. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ; СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

4.1. Програма націлена на досягнення максимального ефекту в забезпеченні національної безпеки, боротьби з тероризмом та забезпечення безпеки мешканців та району, що, у свою чергу, потребує впровадження нових підходів в організації взаємодії між Службою безпеки України, іншими правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування.

4.2. Організація діяльності з підвищення рівня національної безпеки та антитерористичної діяльності забезпечуватиметься за умови реалізації наступних програмних заходів:

- сприяння діяльності та створення належних умов для реалізації органами державної безпеки повноважень у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів мешканців Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району;

-  організація забезпечення профілактики правопорушень;

- підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів;

- запобігання та припинення можливих терористичних проявів на території громади, вжиття превентивних заходів, спрямованих на посилення захисту життя і здоров’я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об'єктів та недопущення проявів тероризму в регіоні;

- запобігання та протидія  корупції;

- підвищення ефективного виконання функціональних обов’язків співробітниками Управління Служби безпеки України у межах Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району щодо недопущення підриву конституційних засад державного устрою України, протидії злочинності та корупції, проявам сепаратизму та тероризму, організації діяльності з охорони громадського порядку, попередження вчинення кримінальних правопорушень.

4.3. Заходи з реалізації Програми передбачається фінансувати за рахунок бюджетних коштів Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровської районної ради в межах наявного фінансового ресурсу.

4.4. Виконання Програми розраховано на період 2023 року.

4.5. Ресурсне забезпечення Програми наведено у додатку 1 до Програми.

4.6. Реалізація Програми сприятиме:

- своєчасному виявленню та усуненню причин і умов, що сприяють вчиненню терористичних актів на території громади; вдосконаленню інформаційної взаємодії та міжвідомчої професійної підготовки особового складу, підвищенню їх готовності до проведення антитерористичних заходів на території громади, унеможливленню вчинення терористичних актів;

- зниженню злочинності в регіоні, негайному реагуванню на повідомлення про правопорушення пов’язані із терористичною загрозою;

- попередженню можливих фактів терористичних проявів та підтриманню належного рівня готовності;

- створенню більш якісного матеріально-технічного забезпечення сил і засобів регіональних структур Управління Служби безпеки України в Одеській області;

- формуванню негативного ставлення громадян до проявів корупції та забезпеченню участі громадськості у протидії корупції.

 

V. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОГРАМИ

 

5.1. Напрямами діяльності Програми є:

- запобігання та припинення можливих терористичних проявів на території громади, вжиття превентивних заходів, спрямованих на посилення захисту життя і здоров'я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об'єктів та недопущення проявів тероризму у регіоні;

- забезпечення належних умов ефективного виконання функціональних обов’язків співробітниками органів СБ України у межах Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району;

Напрями діяльності наведено у додатку 2 до Програми.

 

VІ. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ

 

6.1. Передбачається, що реалізація Програми надасть можливість:

- запобігти виникненню умов, що сприяють вчиненню злочинів, удосконалити методи боротьби з тероризмом, контрабандою, організованою злочинною діяльністю та корупцією, забезпечити захист конституційних прав та свобод людини, провести правову та виховну роботу з населенням, посилити координацію дій правоохоронних органів з органами виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

  • підвищити ефективність та оперативність роботи співробітників Білгород-Дністровського РВ Управління СБ України в Одеській області з реагування на заяви і повідомлення громадян про злочини, розшуку і затримання злочинців у найкоротший термін;

  • забезпечити на високому рівні громадський порядок та безпеку;

  • підвищити рівень довіри населення Маразліївської об’єднаної територіальної громади до органів державної безпеки та органів місцевого самоврядування регіону;

- знизити загальний рівень загроз інтересам держави, зменшити вплив її організованих форм на економіку за рахунок створення належних умов для ефективного виконання службових обов’язків працівниками відділу.

 

VІI. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ

ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

7.1. Координацію та контроль за виконанням заходів Програми здійснює Маразліївська об’єднана територіальна громада Білгород-Дністровського району Одеської області.

7.2. Організація виконання завдань Програми покладається на Управління Служби безпеки України в Одеській області (Білгород-Дністровський РВ Управління).

7.3. Контроль за виконанням Програми безпосередньо здійснює постійна комісія районної ради з питань законності, правопорядку, захисту прав громадян та регуляторної політики.

7.4. Відповідальні за виконання заходів Програми щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надають звіт постійній Бюджетної комісії Маразліївської ОТГ про виконання заходів, зазначаючи при цьому:

  • обсяг використаних коштів;

  • напрями спрямування та використання коштів;

  • ефективність використання коштів, відповідність їх цільовому призначенню;

  • досягнуті результати від використання коштів відповідного підрозділу згідно з функціональними повноваженнями.

7.5. Відповідальні виконавці заходів Програми до 15 січня щорічно інформують фінансово-господарське управління Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району про стан виконання її заходів та надають фінансовий звіт.

7.6. Після закінчення встановленого строку виконання Програми, не пізніше ніж у двомісячний строк, відповідальний виконавець Програми складає підсумковий звіт про результати її виконання та подає його на розгляд Маразліївської об’єднаної територіальної громади Білгород-Дністровського району разом із пояснювальною запискою.

 

к 1